برپایی ۱۲۰ پایگاه جشن عاطفه ها برای کمک به دانش آموزان نیازمند در کردستان

مدیرکل کمیته امداد کردستان از برپایی ۱۲۰ پایگاه جمع آوری کمک های مردمی برای کمک به تحصیل دانش آموزان نیازمند در سطح استان خبر داد.

به گزارش کرد پرس، رضا طوسی در جمع خبرنگاران، گفت: این نهاد با هدف ترویج سنت حسنه انفاق و نیکوکاری و بهره گیری از ظرفیت خیران برای کمک به تحصیل دانش آموزان نیازمند هرساله در آستانه بازگشایی مدارس نسبت به برگزاری جشن عاطفه ها اقدام می کند.

وی اظهار کرد: هم اکنون ۲۳ هزار دانش آموز نیازمند و در حدود ۸ درصد از دانش آموزان استان، تحت حمایت کمیته امداد استان کردستان هستند.

مدیرکل کمیته امداد کردستان افزود: جشن عاطفه های امسال در ۱۲۰ پایگاه برگزار و کمک های مردمی و خیران برای کمک به تحصیل دانش آموزان نیازمند جمع آوری خواهد شد.

طوسی ادامه داد: روز پنجشنبه ۳۰ شهریور در میادین اصلی شهرها، ۳۱ شهریور در مصلی های نماز جمعه و روز چهارم مهر ماه در سطح مدارس کمک های مردمی برای دانش آموزان نیازمند جمع آوری خواهد شد.

وی یادآور شد: در کنار تمامی ادارات اجرایی کمیته امداد، مراکز نیکوکاری در سطح استان نیز در این زمینه اقدام می کنند.

مدیرکل کمیته امداد کردستان با بیان اینکه کمیته امداد تمامی کمک های مردمی را قبل از بازگشایی مدارس به دست نیازمندان می رساند، بیان کرد: سال گذشته ۶ میلیارد تومان کمک در جشن عاطفه جمع آوری شد که ۴ میلیارد و ۴۰۰ میلیون تومان آن از طریق مراکز نیکوکاری و یک میلیارد و ۶۰۰ میلیون تومان  از طریق این نهاد جمع آوری و در بین دانش آموزان نیازمند توزیع شد.

طوسی گفت: شماره کارت ۷۷۴۳ ۹۹۹۶ ۹۹۱۸ ۶۰۳۷ و همچنین شماره گیری کد دستوری ۰۸۷#* ۸۸۷۷* برای دریافت کمک های مردمی به صورت غیر حضوری در نظر گرفته شده است.

کد خبر 2760919

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha