برگزاری جشن عاطفه ها در ۹۷۵ مدرسه و ۸۰ مرکز نیکوکاری در ایلام

سرویس ایلام - مدیرکل کمیته امداد استان ایلام از برگزاری آیین جشن عاطفه ها در ۹۷۵ مدرسه این استان با همکاری آموزش و پرورش استان همزمان با آغاز بکار مدارس خبر داد.

رضا طاهری در گفتگو با واحد خبر صدا و سیمای استان بیان کرد: جشن عاطفه ها با همکاری کمیته امداد، صدا و سیما و آموزش و پرورش استان از ابتدای مهرماه آغاز و نیکوکاران استان فرصت دارند تا ۱۵ مهرماه در این آیین مشارکت و به دانش آموزان نیازمند کمک کنند.

وی ادامه داد: در این مدت علاوه بر نواختن زنگ عاطفه ها در ۹۷۵ مدرسه استان دفاتر کمیته امداد در سراسر استان و نیز ۸۰ مرکز نیکوکاری در استان نیز آماده دریافت کمک های مردم نوع دوست استان است ضمن اینکه هم استانی های عزیز از طریق شماره کارت ۶۰۳۷۹۹۷۵۵۰۰۳۰۳۵۴ نیز می‌توانند کمکهای خود را به این جشن اختصاص دهند.

طاهری با بیان اینکه هدف از برگزاری جشن نیکوکاری علاوه بر کمک به دانش آموزان نیازمند ، ترویج فرهنگ انفاق و نیکوکاری در بین دانش آموزان است تصریح کرد: به همین مناسبت بیش از ۵۰ هزار پاکت جمع آوری وجوهات در بین دانش آموزان استان توزیع می شود.

وی ادامه داد: بر اساس تمهیدات اندیشیده شده همه کمک هایی که در مدارس استان جمع آوری می شود برای توزیع در بین دانش آموزان نیازمند در اختیار آموزش و پرورش استان قرار می گیرد.

کد خبر 2761036

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha