۲۳ هزار دانش آموز نیازمند چشم انتظار دستان سخاوتمند مردم کردستان

مدیرکل کمیته امداد کردستان گفت: ۲۳ هزار دانش آموز نیازمند تحت پوشش کمیته امداد کردستان، چشم انتظار دستان سخاوتمند مردم استان هستند تا در جشن عاطفه ها نیازمندی های آنان را فراهم کنند.

رضا طوسی در گفت و گو با خبرنگار کرد پرس، در حاشیه برپایی جشن عاطفه ها در سنندج، گفت: این نهاد با هدف ترویج سنت حسنه انفاق و نیکوکاری و بهره گیری از ظرفیت خیران برای کمک به تحصیل دانش آموزان نیازمند هرساله در آستانه بازگشایی مدارس نسبت به برگزاری جشن عاطفه ها اقدام می کند.

وی با بیان اینکه هم اکنون ۲۳ هزار دانش آموز نیازمند و در حدود ۸ درصد از دانش آموزان استان، تحت حمایت کمیته امداد استان کردستان هستند، افزود: جشن عاطفه های امسال در ۱۲۰ پایگاه برگزار و کمک های مردمی و خیران برای کمک به تحصیل دانش آموزان نیازمند جمع آوری خواهد شد.

مدیرکل کمیته امداد کردستان اظهار کرد: امروز همزمان با سراسر کشور در میادین اصلی شهرهای کردستان و فردا ۳۱ شهریور نیز در مصلی های نماز جمعه و روز چهارم مهر ماه در سطح مدارس، کمک های مردمی برای دانش آموزان نیازمند جمع آوری خواهد شد.

طوسی با بیان اینکه کمیته امداد تمامی کمک های مردمی را قبل از بازگشایی مدارس به دست نیازمندان می رساند، ادامه داد: سال گذشته ۶ میلیارد تومان کمک در جشن عاطفه جمع آوری شد که ۴ میلیارد و ۴۰۰ میلیون تومان آن از طریق مراکز نیکوکاری و یک میلیارد و ۶۰۰ میلیون تومان  از طریق این نهاد جمع آوری و در بین دانش آموزان نیازمند توزیع شد.

وی یادآور شد: شماره کارت ۷۷۴۳ ۹۹۹۶ ۹۹۱۸ ۶۰۳۷ و همچنین شماره گیری کد دستوری ۰۸۷#* ۸۸۷۷* برای دریافت کمک های مردمی به صورت غیر حضوری در نظر گرفته شده است.

کد خبر 2761054

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha