۳ مهر ۱۴۰۲ - ۱۵:۱۶
هوای کردستان بارانی می شود

اداره کل هواشناسی کردستان در خصوص آخرین وضعیت جوی استان، اطلاعیه ای را صادر کرد که بر اساس آن پیش بینی رگبار پراکنده باران، رعد و برق و وزش باد شده است.

به گزارش کرد پرس، در این اطلاعیه از افزایش پوشش ابر، رگبار پراکنده باران همراه با رعد و برق و وزش باد از عصر امروز دوشنبه در سطح استان خبر داده سده است و عبور امواج بارشی طی امروز و فردا در نقاط شمالی، شرقی و ارتفاعات مرکزی استان کردستان، پیش بینی شده است.

بر اساس این گزارش سیلابی شدن رودخانه های فصلی و خطر رخداد صاعقه از جمله مخاطرات احتمالی این سامانه بارشی گزارش شده که در این خصوص عدم تردد در حاشیه رودخانه ها، پرهیز از صعود به ارتفاعات و انتقال محصولات کشاورزی دپو شده به اماکن سربسته توصیه شده است.

همچنین اداره کل هواشناسی کردستان اعلام کرد، به دنبال این پدیده از روز چهارشنبه تا جمعه هفته جاری وضعیت هوای استان پایدار بوده و به جز وزش باد و رشد موضعی ابر، پدیده دیگری مشاهده نمی شود.

بر اساس آخرین گزارش اداره کل هواشناسی کردستان، از لحاظ دمایی، هوای استان کردستان تا پایان هفته حدود ۳ درجه سانتی گراد کاهش یافته و در این مدت از گرمای سطح منطقه کاسته می شود.

کد خبر 2761201

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha