بسترهای قانونی برای ساماندهی کولبری فراهم شده است

سرویس کرمانشاه _ استاندار کرمانشاه گفت: با مصوبات راهگشای مجلس و دستورالعمل‌های وزارت کشور، بسترهای لازم برای تبدیل کولبری به عرصه ای برای تامین معیشت مردم منطقه و حفظ امنیت و کرامت آن‌ها فراهم شده است.

به گزارش خبرنگار کردپرس؛ محمدطیب صحرایی صبح امروز در جشن مردمی هفته وحدت که در شهر پاوه و با حضور آیت اله علما نماینده ولی در استان و امام جمعه کرمانشاه، آیت‌اله محمدی عراقی نماینده مردم در مجلس خبرگان، ماموستا ملاقادر قادری امام جمعه پاوه و جمعی از فرماندهای نظامی و انتظامی استان و علمای اورامانات و اقلیم کردستان برگزار شد؛ عنوان کرد: وجود شریف رسول خدا به ما معرفی شده تا این شخصیت بزرگ را الگو قرار دهیم.

وی افزود: این شناخت باید همراه با تبعیت و همراهی باشد و به دنبال او حرکت کنیم و این شیوه زندگی موجب خوشحالی حضرت رسول اکرم (ص) است.

بسترهای قانونی برای ساماندهی کولبری فراهم شده است
مقام عالی استان عنوان کرد: عشق و دوستی به رسول اله باید یک تبعیت و پیروی را در پی داشته باشد و مانند او شدن باشد. 

وی ادامه داد: باید ببینیم که شباهت های رفتاری ما با پیامبر اکرم به چه میزان و تبعیت است و این سنجش در زندگی همه ما بسیار راهگشا است. 

بسترهای قانونی برای ساماندهی کولبری فراهم شده است

صحرایی خاطرنشان کرد: اگر کسی در جامعه اسلامی زندگی کند و تلاش‌ها، اثرگذاری ها و همراهی های او همسو با دوستداران پیامبر نباشد، پس در مسیر رسول خدا نیست.
 
وی در بخش دیگری از سخنانش با اشاره به اینکه پهنه استان کرمانشاه از پاوه گرفته تا گیلانغرب همه جا عرصه عزت و ایستادگی و مقاومت است در ادامه گفت: دو روز قبل به مناسبت روز ملی حماسه گیلانغرب در میان این مردمان دلیر حضور یافتیم و در کنار تجلیل از جانفشانی های این مردم عزیز، جاده بسیار مهم چله که نیاز ضروری مردم منطقه است را افتتاح کردیم.

بسترهای قانونی برای ساماندهی کولبری فراهم شده است

استاندار کرمانشاه با اشاره به اینکه در جای جای استان روند خدمتگزاری با شتاب بسیار خوبی در جریان است در ادامه گفت: ۷۰ طرح و پروژه نیمه کاره از سال های گذشته در سراسر استان از جمله پاوه شناسایی شده اند که به دلایل مختلف نیمه کاره مانده اند و با برنامه ریزی های صورت گرفته به زودی به بهره برداری می‌رسند.

وی در ادامه از مشکل کولبری به یک مطالبه و دغدغه‌ی مهم و چندین ساله مردم غرب کشور نام برد و گفت: طی این سال ها و به ویژه در چند ماه اخیر تلاش‌های بسیار گسترده ای صور گرفته تا کولبری به عنوان یک معضل ناخوشایند تبدیل به یک فرصت و بستر برای رونق اقتصادی و ایجاد شغل های مولد و پایدار برای جوانان منطقه تبدیل شود.

بسترهای قانونی برای ساماندهی کولبری فراهم شده است 

صحرایی افزود: خوشبختانه با مصوبات راهگشای مجلس و دستورالعمل‌ها و ابلاغیه های اثربخش وزارت کشور، زمینه و بستر برای اینکه کولبری تبدیل به عرصه ای برای تامین معیشت مردم منطقه و حفظ امنیت و کرامت آن‌ها شود، فراهم شده است.

وی تاکید کرد: همه مردم منطقه باید کمک کنند تا فرزندان برومند ما صاحب یک زندگی عزتمندانه شوند و روز به روز شاهد رونق و آبادانی بیشتری در استان کرمانشاه و اورامانات باشیم.

استاندار کرمانشاه تاکید کرد: باید با همدلی و هم افزایی و کار و تلاش شبانه روزی و جهادی برای آبادانی و پیشرفت استان کرمانشاه بکوشیم.

در این جشن بزرگ میلاد پیامبر، گروه مولودی خوانی در وصف حضرت محمد ص به اجرای برنامه پرداختند.

کد خبر 2761333

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha