سرکرده خطرناک داعش در رقه دستگیر شد

سرویس سوریه - مرکز رسانه‌ای SDF از دستگیری یک سرکرده خطرناک داعش در عملیات یگان‌های ضدترور وابسته به این نیروها در حومه رقه خبر داد..

به گزارش کردپرس، مرکز رسانه‌ای نیروهای سوریه دموکراتیک(SDF) با انتشار بیانیه‌ای اعلام کرد که یک سرکرده خطرناک داعش در عملیات یگان‌های ضدترور وابسته به این نیروها در حومه رقه دستگیر شده است.

به نوشته آژانس خبری هاوار، در بیانیه مرکز رسانه‌ای SDF در رابطه با عملیات مشترک یگان‌های ضد ترور(YAT) و نیروهای ائتلاف بین‌المللی که منجر به دستگیری یک سرکرده خطرناک هسته‌های داعش در حومه شهر رقه شد، آمده است: «نیروهای YAT و نیروهای ائتلاف بین‌المللی شب پنجشنبه ۲۸ سپتامبر یک عملیات امنیتی را علیه یکی از سرکرده‌های هسته‌های گروه داعش به نام ممدوح ابراهیم الحاجی (ابو یوسف) انجام دادند.»

در ادامه بیانیه آمده است: «این عملیات در غرب شهر رقه انجام شد و موفقیت آمیز بود. در این عملیات سرکرده خطرناک داعش با نام ابوذیوسف که فعالیت هسته‌های داعش در منطقه را مدیریت می‌کرد، دستگیر شد.»

لازم به ذکر است که روز دوشنبه ۲۵ سپتامبر نیز ستاد فرماندهی مرکزی آمریکا در بیانیه‌ای از دستگیر کردن «ابو هلیل الفدعانی» مسئول عملیات و تسهیلات داعش در شمال سوریه در تاریخ ۲۳ سپتامبر به همراه نیروهای SDF خبر داد.

کد خبر 2761379

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha