بهبود وضعیت آب ۵ روستا در شهرستان دهلران

سرویس ایلام - مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب ایلام گفت: با اصلاح و توسعه بیش از سه هزار و ۵۰۰ متر از شبکه توزیع و خط انتقال، وضعیت آب ۵ روستای شهرستان دهلران بهبود یافت.

به گزارش خبرگزاری کردپرس، پرویز ناصری امروز یکشنبه در بازدید از طرح‌های آرسانی دهلران افزود: اصلاح و توسعه شبکه آب روستاهای بخش مرکزی دهلران و موسیان شامل روستای فرخ آباد قدیم، تم تم آب، پتک اعراب، نهر عنبر و بیات با همکاری بسیج سازندگی سپاه ناحیه دهلران و خیرین آبرسانی کشور (بنیاد نیکوکاری ابراهیمی) در خصوص تامین لوله‌های پلی اتیلنی به پایان رسیده است.

وی ادامه داد: اصلاح و توسعه شبکه آب روستای فرخ آباد قدیم به طول ۱۵۰۰ متر، توسعه شبکه آب روستای تم تم آب به طول ۷۰۰ متر، اصلاح و توسعه شبکه آب روستای پتک اعراب به طول ۷۵۰ متر، توسعه شبکه آب روستای "نهر عنبر" به طول ۲۵۰ متر و توسعه شبکه آب روستای "بیات" به طول ۳۳۰ متر از مهمترین اقدامات صورت گرفته است.

مدیرعامل آبفای استان تصریح کرد: با اجرای پروژه اصلاح و بازسازی شبکه توزیع آب در این ۵ روستا، جمعیتی بالغ بر ۱۰۰۰ نفر از آب سالم، پایدار و بهداشتی بهره‌مند شدند.

ناصری با تاکید بر پیشرفت ۷۲ درصدی پروژه‌های جهاد آبرسانی در استان، یادآور شد: شرکت آب و فاضلاب استان ایلام خدمات‌رسانی مستمر و پایدار به روستاها را در اولویت برنامه‌های خود قرار داده‌اند و امیدواریم این روند موجبات رضایتمندی ساکنان روستاهای شهرستان دهلران را به دنبال داشته باشد.

کد خبر 2761439

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha