اصل بی‌طرفی در انتخابات مدنظر فرمانداران ایلام باشد

سرویس ایلام -استاندار ایلام در خصوص انتخابات آتی بر برگزاری انتخاباتی سالم، با نشاط عمومی و حضور حداکثری مردم و رعایت اصل بی‌طرفی از سوی مجریان و ناظران تاکید کرد.

به گزارش خبرگزاری کردپرس، حسن بهرام نیا خاطرنشان کرد: مدیران استانی و شهرستانی به عنوان عوامل اجرایی، بدون جهت‌گیری، در کنار هیات‌های نظارت با همکاری همه‌جانبه و رعایت اصل قانون زمینه برگزاری انتخابات پرشور،  سالم و باشکوه را فراهم کنند.

او گفت: استان ایلام همواره یکی از استان‌های برتر کشور در زمینه مشارکت در انتخابات بوده است و امسال هم انتظار است همه مدیران و فرمانداران با نصب العین قرار دادن قانون، برای تحقق این مهم بکوشند.

استاندار ایلام با تاکید بر اینکه فرمانداران نسبت به بی‌طرفی در انتخابات اهتمام ورزند، ادامه داد: فرمانداران و مدیران مرتبط با همین نگاه بی‌طرفی برای برگزاری انتخابات پرشور همه تلاش خود را بکار گیرند.

استاندار ایلام ادامه داد: با برگزاری نشست‌های منظم و با همفکری و هم‌افزایی تمامی دست‌اندرکاران ستاد انتخابات، هیات‌های نظارت و بازرسی زمینه انتخاباتی سالم، امن و با مشارکت حداکثری مردم در استان فراهم خواهد شد.

کد خبر 2761476

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha