ناکامی قاچاقچی مواد مخدر در آبدانان

سرویس ایلام - فرمانده انتظامی شهرستان آبدانان گفت: با تلاش و اقدام به موقع ماموران انتظامی این شهرستان، قاچاقچی مواد مخدر در انتقال 10 کیلو تریاک ناکام ماند.

به گزارش خبرگزاری کردپرس، سرهنگ نوروز شریعتی در تشریح این خبر اظهار  داشت: در پی اقدامات اطلاعاتی ماموران انتظامی شهرستان آبدانان مبنی بر ورود یک دستگاه سواری پراید حامل مواد مخدر، بررسی موضوع به صورت ویژه در دستور کار پلیس این شهرستان قرار گرفت.

وی افزود: ماموران انتظامی با همکاری سربازان گمنام امام زمان (عج) طی هماهنگی با مرجع قضائی اقدام به ایست بازرسی موقت در ورودی شهرستان کردند.

وی با بیان این که خودروی سواری پراید حامل مواد مخدر با مشاهده ماموران بدون توجه به ایست ماموران انتظامی از محل متواری شد، افزود: بلافاصله ماموران به همراه سربازان گمنام امام زمان (عج) خودرو را تعقیب کرده که پس از تعقیب و گریز و منحرف شدن خودروی پراید از مسیر و توقف آن، در بازرسی از خودرو مقدار 10 کیلو گرم مواد مخدر از نوع تریاک کشف شد.

فرمانده انتظامی شهرستان آبدانان ادامه داد: در این عملیات ضمن توقیف خودروی پراید، راننده به عنوان متهم دستگیر و پس از تشکیل پرونده جهت سیر مراحل قانونی به مرجع قضائی معرفی شد.

سرهنگ شریعتی خاطرنشان کرد: برخورد با سودجویان و مقابله با قاچاقچیان مواد مخدر به صورت مستمر و با اقتدار در دستور کار پلیس قرار دارد و لازم است عموم شهروندان و مردم فهیم شهرستان آبدانان  نیز در صورت مشاهده و برخورد با هرگونه موارد مشکوک و تهیه و توزیع و قاچاق مواد مخدر در حد خرد و کلان، مراتب را از طریق تلفن فوریت های پلیسی 110 گزارش کنند.

کد خبر 2761511

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha