اهدای ۵۸۴ فقره جهیزیه به مددجویان کردستانی

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی(ره) کردستان گفت: در ۶ ماهه اول امسال ۵۸۴ فقره جهیزیه (کمک هزینه ازدواج) به دختران جوان زیرپوشش این نهاد در استان اهدا شد.

به گزارش کرد پرس، رضا طوسی گفت: این میزان جهیزیه در قالب پنج قلم کالای اساسی شامل یخچال، تلویزیون، ماشین لباسشویی، اجاق گاز و جارو برقی به دختران نوعروس زیرپوشش این نهاد پرداخت شد.

وی با بیان اینکه ارزش این پنج قلم کالا برای هر نفر ۳۲۰ میلیون ریال (قیمت کارخانه) برآورد شده است، افزود: تا پایان امسال در مجموع قرار است هزار و ۲۰۰ فقره جهیزیه به نوعروسان زیرپوشش در استان اهدا شده است.

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) کردستان افزود: علاوه بر این ۵۸۴ فقره که اهدا شده، اهدای ۵۲۲ فقره دیگر در سطح استان آغاز شده است که با همکاری سپاه به نوعروسان اهدا می شود، ضمن اینکه ۲۴۵ مور دیگر نیز برنامه ریزی شده است که از محل های دیگر تامین و اهدا خواهد شد.

طوسی ادامه داد: کمک به تحکیم و حفظ نهاد خانواده یکی از اهداف و رسالت های کمیته امداد امام خمینی (ره) است که از طریق کمک به ازدواج جوانان نیازمند انجام می شود.

وی یادآور شد: ارائه خدمات مشاوره پیش از ازدواج در راستای ازدواج آگاهانه و جلوگیری از طلاق با همکاری مراکز مشاوره طرف قرارداد این نهاد از دیگر خدماتی است که در این زمینه با جدیت دنبال می شود.

کد خبر 2761678

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha