جابه جایی یک میلیون و ۲۵۰ هزار مسافر در کردستان

معاون حمل و نقل اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای کردستان گفت: در ۶ ماهه نخست سال جاری، یک میلیون و ۲۵۰ هزار مسافر با ۲۲۰ هزار سفر ثبت شده از مبادی استان جابه جا شدند.

به گزارش کرد پرس، سیدعبدالرحمن حسینی در جمع خبرنگاران استان کردستان با اشاره به اینکه قریب به ۹۰ درصد جابه جایی های حوزه حمل و نقل در کشور از طریق جاده های مواصلاتی صورت می گیرد، گفت: با توجه به اینکه در حال حاضر تنها راه جابه جایی مسافر در استان کردستان به صورت زمینی، در حال انجام است، به همین دلیل قریب به ۱۰۰ درصد جابجایی مسافران از این طریق صورت می گیرد.

وی تعداد سفرهای ثبت شده با استفاده از ناوگان حمل و نقل عمومی استان طی ۶ ماهه اول امسال را ۲۲۰ هزار سفر عنوان کرد و افزود: این میزان نسبت به مدت مشابه سال گذشته ۷ درصد افزایش نشان می دهد.

معاون حمل و نقل اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای کردستان اظهار کرد: در قالب این تعداد سفر ثبت شده، حدود یک میلیون و ۲۵۰ هزار مسافر از مبادی استان جابه جا شدند.

حسینی با تاکید بر ضرورت نوسازی ناوگان حمل و نقل عمومی استان، ادامه داد: افزایش ناوگان حمل ونقل از لحاظ تعداد نیز جهت تامین استان در مناسبت های مختلف نیز از مواردی است که باید مورد توجه قرار گیرد ضمن اینکه این اداره کل اقداماتی را در این خصوص انجام داده است.

وی به مسافران توصیه کرد: حدالامکان مسافرت های خود را از قبل برنامه ریزی و نسبت به تهیه بلیت به صورت اینترنتی یا حضوری اقدام کنند.

معاون حمل و نقل اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای کردستان، شناسنامه دار بودن ناوگان حمل و نقل و رانندگان را مهمترین مزیت استفاده از ناوگان حمل و نقل عمومی عنوان کرد.

کد خبر 2761822

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha