صدور سند ۲۵ هکتار از اراضی مرز باشماق مریوان

معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار کردستان گفت: با پیگیری های صورت گرفته، تا کنون سند ثبتی ۲۵ هکتار از اراضی مرز بین المللی باشماق مریوان به نام دولت صادر شده است.

به گزارش کرد پرس، علی نوری گفت: یکی از موانع اجرای طرح ساماندهی مرز بین المللی باشماق مریوان مربوط به تملک اراضی و صدور اسناد آن بود که اقدامات مربوط به این مهم با همکاری دستگاه های مربوطه و مردم منطقه انجام شد.

وی اظهار کرد: بعد از پیگیری های فراوان و تلاش مضاعف، سرانجام سند ۲۵ هکتار به نام دولت و با بهره برداری سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای کشور به عنوان مجری اجرای طرح مذکور صادر شد.

معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار کردستان حفظ و حراست از اراضی دولتی و دفاع از حق و حقوق دولت برای توسعه و پیشرفت استان از وظایف مهم این معاونت عنوان کرد و افزود: بی شک چنین اقداماتی بهبودی شرایط مرز و صادرات و واردات کالا و رضایت شهروندان و فعالان اقتصادی را به دنبال دارد.

نوری ادامه داد: یکی از برنامه های اولویت دار ما در استان بهبود فعالیت های اقتصادی در مرز و ساماندهی مرز بین المللی باشماق مریوان است که گام اساسی و مهمی در این رابطه برداشت شد.

کد خبر 2761848

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha