خدمات ارائه شده به روستای هفت چشمه ایلام کافی نیست

سرویس ایلام - فرماندار ایلام در جمع مردم روستای هفت چشمه، ضمن برشمردن برخی خدمات دولت سیزدهم به روستای هفت چشمه شهرستان به عنوان یکی از بزرگ‌ترین روستاهای کشور، تاکید کرد: خدمات ارائه شده به روستای هفت چشمه کافی نیست.

به گزارش خبرگزاری کردپرس، عبدالصاحب نادری در این اجتماع که با حضور استاندار ایلام برگزار شد، خصیصه خاص مردم هفت چشمه را خوداتکایی آنها از بُعد فعالیتهای اشتغالزایی و اقتصادی دانست و گفت: روستای هفت چشمه با وجود بزرگانی مصلح در استان و وجود جوانان نخبه از روستاهای سرآمد است و ما شاهد آمار بالایی از نخبگی و قبولی جوانان و نوجوانان عزیزمان از این روستا در دانشگاه‌های برتر کشور هستیم.

وی افزود: در دوران مبارزات انقلاب اسلامی مردم هفت چشمه حقیقتاً نقش موثر و سرآمدی داشتند و چهار شهید نیز در دفاع مقدس تقدیم انقلاب کردند.

او گفت: در دوسال اخیر که دولت مردمی آقای رئیسی سر کار آمده، آن عدم توازنی که در سنوات گذشته به هر دلیلی اتفاق افتاده در حد وسع و اعتبارات استان و شهرستان پیگیری می کنیم و همچنین در کنار تاکیدات استاندار که بارها از این مسیر تردد کردند و دستور پیگیری دادند، ما هم تا حدودی پیگیری کردیم و در سنوات اخیر اقدامات موثری انجام شده است.

فرماندار ایلام اظهار داشت: در سال گذشته ۲۱ هزار مترمربع آسفالت را در معابر روستا انجام دادیم، آسفالت معبر اصلی روستا که چهره ناخوشایندی هم به روستا داده بود با همراهی راهداری هم انجام شد، دو سالن ورزشی تکمیل و به بهره برداری رسید؛ در حوزه بهداشت و درمان و آموزش و پرورش نیز پروژه ها تکمیل و به بهره برداری رسید.

نادری افزود: بخشی از اعتبارات اربعینی استان که مورد تاکید استاندار هم بود را به تکمیل نقائص اماکن مذهبی و سرویس های بهداشتی مدارس اختصاص داده شد و به نوعی از این ظرفیت استفاده شد.

او گفت: با توجه به جمعیت و ظرفیت این روستا در مقایسه با بخش های دیگر استان کارهایی که شده کافی نیست و در حد مقدورات ما این مشکلات در کوتاه مدت مرتفع نخواهد شد.

فرماندار ایلام تصریح کرد: هفت چشمه نیاز به توجه ویژه ای دارد و در طرح توانمند سازی که توسط وزارت کشور پیگیری شده این روستا را به عنوان تنها روستای استان در راستای توانمند سازی معرفی کرده ایم، امیدواریم در این حوزه توجه ویژه ای به روستا انجام بگیرد.

کد خبر 2761872

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha