تشکیل ۳۰۰ پرونده برای زوجین نابارور در ایلام

سرویس ایلام - مدیرکل بیمه سلامت استان ایلام از تشکیل ۳۰۰ پرونده برای زوجین نابارور به منظور پرداخت هزینه‌های درمانی آن‌ها از سوی بیمه سلامت خبر داد.

به گزارش خبرگزاری کردپرس، دکتر نورالدین رحیمی گفت: تعداد یک هزار و ۱۰۰ زوج نابارور در استان نشان دار شده اند که این امر با تأیید پزشکان مربوطه صورت گرفته است.

وی افزود: برای این تعداد تا کنون مبلغ یک میلیارد و ۹۰۰ میلیون تومان از سوی بیمه سلامت استان جهت هزینه‌های درمانی مربوطه پرداخت شده است.

رحیمی با اشاره به اینکه زوج‌های نابارور با تأیید پزشکان متخصص نشان دار می‌شوند و می‌توانند از مزایای آن بهره‌مند شوند، بیان کرد: زوجین حتما باید تحت پوشش بیمه سلامت باشند تا بتوانند نشان دار و از خدمات درمانی مورد نیازشان بهرمند شوند.

مدیرکل بیمه سلامت استان ایلام  سقف پرداخت هزینه‌ها از سوی بیمه را برای زوجین نابارور مجموعاً ۵۰ میلیون تومان و در ۳ نوبت اعلام کرد و ادامه داد: هم اکنون بیش از ۶۳ قلم دارو در خصوص ناباروری تحت پوشش بیمه سلامت است.

وی با بیان اینکه  افرادی که در ۵ دهک اول درآمدی قرار دارند، رایگان بیمه می شوند، افزود: در دهک ۶، بیمه شده از ۸۰ درصد تخفیف بیمه سلامت برخوردار می‌شود و پرداختی بیمه شده ۲۰ درصد می باشد، در دهک ۷ تخفیف ۷۰ درصد بوده و پرداختی بیمه شده ۳۰ درصد، در دهک ۸ تخفیف ۶۰ درصد و پرداختی بیمه شده ۴۰ درصد بوده و در دهک ۹ تخفیف بیمه ای ۵۰ درصد و پرداختی بیمه شده هم ۵۰ درصد است و فقط در دهک ۱۰ درآمدی تمامی پرداختی از سوی بیمه شده می باشد.

کد خبر 2761881

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha