استقبال ۱۰۰ هزار نفر از فیلم های پردیس سینمایی بهمن سنندج

مدیر امور سینمایی کردستان گفت: در ۶ ماهه امسال بیش از ۱۰۰ هزار نفر از فیلم های پردیس سینمایی بهمن سنندج دیدن کردند که نسبت به مدت زمان مشابه سال گذشته ۲ برابر افزایش دارد.

به گزارش کرد پرس، حیدر مرادی گفت: مردم هنر دوست و فرهنگ پرور کردستان به ویژه شهر سنندج علاقه زیادی به سینما و هنرهای نمایشی دارند و این علاقه مندی ریشه در آداب و سنن تاریخی مردمان این دیار دارد.

وی با بیان اینکه در طول ۶ ماهه نخست امسال بیشتر از ۳۰ فیلم در ژانرهای مختلف در پردیس سینمایی سنندج اکران شده است، اظهار کرد: پرفروش ترین و پرمخاطب ترین فیلم در این بازه زمانی، فیلم کمدی فسیل با بیش از ۵۰ هزار مخاطب بود.

مدیر امور سینمایی کردستان افزود: در ۶ ماهه امسال بیش از ۱۰۰ هزار نفر از فیلم های پردیس سینمایی بهمن سنندج دیدن کرده اند که نسبت به مدت زمان مشابه سال گذشته ۲ برابر افزایش دارد.

مرادی ادامه داد: استقبال مردم سنندج از سینما و رشد ۲ برابری آن نسبت به ۶ ماهه سال گذشته نشان از درک فرهنگی شهر سنندج است و امیدواریم که سینما بهمن که در بین سینماهای کشور همواره درخشیده این روند را ادامه دهد.

وی یادآور شد: سازمان سینمایی کشور طی هفته های گذشته ۴۰ سینمای پرمخاطب را انتخاب کرد که پردیس سینمایی شهر سنندج یکی از آنها است.

گفتنی است پردیس سینمایی بهمن سنندج به عنوان بزرگترین پردیس سینمایی غرب کشور با ۳ سالن مجهز سینمایی، گالری، کلاس های آموزشی، کافی شاپ و دیگر فضاهای جانبی با امکان پخش صدای دالبی و سیستم پیشرفته سرمایشی و گرمایشی در سنندج فعالیت می کند.

کد خبر 2761907

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha