معلم ورزش کردستانی، رئیس کمیته استعدادیابی والیبال کشور شد

معاون تربیت بدنی و سلامت آموزش و پرورش کردستان گفت: از سوی فدراسیون ورزش دانش آموزی معلم ورزش کردستانی به عنوان رئیس کمیته استعداد یابی انجمن والیبال دانش آموزان کشور منصوب شد.

به گزارش کرد پرس، افشین خوشگوار گفت: حامد مرادی معلم تربیت بدنی شهرستان مریوان از سوی حسین بابویی رئیس فدراسیون دانش آموزی به مدت ۲ سال به سمت رئیس کمیته استعداد یابی انجمن والیبال کشور برگزیده شد.

وی اظهار کرد: همکاری با انجمن والیبال کشور جهت بانک اطلاعاتی نفرات استعداد یاب، ارتباط با هیات های استانی، تدوین ملاک های صلاحیتی نفرات مستعد و تدوین و ارائه تقویم سالیانه از جمله وظایف این معلم کردستانی در این مسئولیت است.

معاون تربیت بدنی و سلامت آموزش و پرورش کردستان در ادامه با اشاره به اینکه دانش آموزان شایسته استان موفق به کسب پنج مقام برتر محور تربیت بدنی و سلامت جشنواره نوجوان خوارزمی شدند، افزود: بر اساس اعلام معاونت تربیت بدنی و سلامت وزارت آموزش و پرورش در مرحله کشوری نهمین جشنواره نوجوان خوارزمی و در محور تربیت بدنی و سلامت که برای اولین سال برگزار شد، کردستان موفق به کسب ۳ عنوان اولی و ۲ عنوان دومی شد.

خوشگوار ادامه داد: در این جشنواره محمد مهدی لطفی و زینب مالکی دانش آموزان آموزش و پرورش منطقه سریش آباد رتبه اول بخش های دختران و پسران جشنواره را از آن خود کردند.

وی یادآور شد: همچنین فرزین صالحی و ملینا شاه محمدی از آموزش و پرورش دیواندره و بانه نیز مقام دوم بخش دختران و پسران این جشنواره را به خود اختصاص دادند، ضمن اینکه در بخش دانش آموزان با نیازهای ویژه نیز نازیلا فداکار از آموزش و پرورش مریوان صاحب رتبه برتر و مقام اول شد.

کد خبر 2762023

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha