زلزله بدونه ریشتر به انگلیس رسید

فیلم کوتاه «زلزله بدونه ریشتر» به کارگردانی و تهیه کنندگی «فرید نیک خواه» به بخش مسابقه چهاردهمین دوره جشنواره بین المللی فیلم کوتاه «والتهامتسو» انگلیس راه یافت.

به گزارش کرد پرس، زلزله بدونه ریشتر در موسسه نیما فیلم مریوان تهیه و تولید شده است و تاکنون در چندین جشنواره خارجی و داخلی حضور داشته و موفقیت هایی نیز کسب کرده است.

«زلزله بدونه ریشتر » به کارگردانی، تصویر برداری و تهیه کنندگی فرید نیک خواه در بخش مسابقه چهاردهمین جشنواره بین المللی فیلم «والتهامتسو » انگلیس حضور دارد.

زلزله بدونه ریشتر با موضوع محیط زیست و داستان فیلم به این گونه است که در جریان احداث جاده ای در دل طبیعت، لانه مورچه ها در مسیر جاده قرار می گیرد.

عوامل فیلم عبارتند از کارگردان و تصویربردار: فرید نیک خواه، مشاور کارگردان: زنده یاد رحیم ذبیحی، تدوین: توفیق امانی، صداگذار: حسین قورچیان، اصلاح رنگ: سالم صلواتی، طراح پوستر: سینا ایوبی، مجری طرح: موسسه فیلم سازی نیما فیلم مریوان و تهیه کننده: فرید نیک خواه.

فیلم کوتاه زلزله بدونه ریشتر در موسسه فیلم سازی نیما فیلم تهیه وتولید شده است و تاکنون در چندین جشنواره مختلف داخلی و خارجی حضور داشته و موفق به کسب جوایز مختلفی از جمله جشنواره کانبرای استرالیا، لامپای روسیه و ... شده است.

مراسم اختتامیه در سال ۲۰۲۴ برگزار و برگزیدگان جشنواره بین المللی فیلم «والتهامستو» در ژانویه ۲۰۲۴ معرفی خواهند شد.

کد خبر 2762287

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha