۱۲ پروژه ورزشی درون مدرسه ای در کردستان افتتاح شد

فرماندار شهرستان سنندج در مراسم بهره برداری از ١٢ فضای ورزشی درون مدرسه ای، گفت: در راستای زمینه سازی برای سلامت بیشتر در جامعه مهمترین اولویت دولت سیزدهم در کردستان توسعه ی زیرساخت های ورزشی است.

به گزارش کرد پرس، حسن عسکری در این مراسم با اشاره به اینکه ۱۲ فضای ورزشی درون مدرسه ای در سطح استان کردستان با بیش از ۶ هزار مترمربع فضای ورزشی به بهره برداری می رسد، گفت: در طرح شهید سلیمانی به عنوان یکی از کلان طرح های توسعه ورزش مدارس، کارهای خوبی انجام شده و در سال گذشته ٧ زمین چمن مصنوعی و ۶ زمین چمن دیگر تا آذرماه در شهرستان سنندج به بهره برداری می رسد.

وی با تاکید بر اهمیت توسعه ورزش در روستاها، اظهار کرد: در سال جاری ٣ زمین چمن مصنوعی و ٢٢ خانه ورزش در روستاهای سنندج تجهیز کامل شده است و ٣ پروژه دیگر ورزشی روستای در این شهرستان در دستور کار قرار دارد که تا سال آینده به بهره برداری می رسد.

فرماندار شهرستان سنندج از پیگیری برای جذب اعتبار از محل معادن و کارخانجات خبر داد و افزود: ما در نقاط مختلف استان استعدادهای درخشان ورزشی داریم و با حمایت و توسعه زیرساخت ها این استعدادها شکوفا خواهد شد.

گفتنی است در این مراسم به صورت نمادین چمن مصنوعی دبیرستان نمونه دولتی مولوی سنندج با حضور مسئولین افتتاح شد.

کد خبر 2762314

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha