۷۲۰ میلیارد ریال برای ایمنی و حریم راه های کردستان هزینه شد

معاون راهداری اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای کردستان گفت: در ۷ ماهه گذشته از سال جاری ۷۲۰ میلیارد ریال برای حفظ ایمنی و حریم راه های استان هزینه شد.

به گزارش کرد پرس، صلاح الدین محمدی با اشاره به اقدامات حوزه ایمنی و حریم راه های استان در ۷ ماهه گذشته از سال جاری، گفت: در این مدت ۲ هزار و ۳۵۰ کیلومتر خط کشی سرد در محورهای استان انجام شد.

وی با اشاره به اینکه در راستای آرام سازی ترافیک نیز ۹۰ کیلومتر شیار لرزاننده انجام شد، افزود: در ۵۱ مقطع نیز ایمن سازی اضطراری راه ها صورت گرفته است.

معاون راهداری اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای کردستان با اشاره بر لزوم استفاده تابلوهای ایمنی و اطلاعاتی راه ها جهت سهولت تردد، اظهار کرد: در ۷ ماهه سال جاری بیش از ۹ هزار تابلو علائم ایمنی راه ها در سطح جاده های استان نصب، تعمیر و نظافت شد.

محمدی ادامه داد: همچنین در همین مدت بیش از هزار و ۸۹۰ متر مربع تابلو اطلاعاتی در سطح جاده های استان احداث، تعمیر و نظافت شد.

معاون راهداری اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای کردستان به دیگر اقدامات انجام شده در حوزه حریم و ایمنی راه اشاره کرد و یادآور شد: اجرای روشنایی نقطه ای در ۶ تقاطع همسطح، نگهداری روشنایی راه به طول ۴۵ کیلومتر، ارتقاء حفاظ ایمنی میانه راه ها و نواحی پل و پرتگاهی و بهسازی حفاظ های موجود به طول ۱۱ کیلومتر، نگهداری ۵۵ دستگاه چراغ چشمک زن تقاطع ها و نگهداری ۸ دستگاه تونل از دیگر اقدامات امسال بود که در مجموع با هزینه ۷۲۰ میلیارد ریال انجام گرفت.

کد خبر 2762384

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha