دولت ترکیه همان کاری را می کند که هیتلر می کرد

رئیس شورای زنان حزب برابری و دموکراسی در سخنانی به حمله دولت ترکیه به کردستان سوریه و تغییر بافت جمعیتی منطقه اعتراض کرد و دخالت دولت ترکیه در حوزه خصوصی را مشابه رفتار دولت نازی دانست.

تولای حاتم اوغولاری در جلسه مشترک با حزب دموکراتیک خلق ها، به حملات اخیر دولت ترکیه به کردستان سوریه و تلاش برای تغییر بافت جمعیتی منطقه اعتراض کرد و سیاست های دولت ترکیه را در زمینه کنترل حوزه خصوصی مردم، مشابه با سیاست های آلمان نازی در زمان هیتلر توصیف کرد.
او با اشاره به مبارزان زن جان باخته و زنانی که هم اکنون در زندان های ترکیه به سر می برند، گفت: در روزهای اخیر شاهد حملات اسرائیل به فلسطینیان بودیم و مرحله جدیدی از جنگ آغاز شده است.
رئیس شورای زنان حزب برابری و دموکراسی با اشاره به این که 2 میلیون نفر در یک منطقه باریک در حال جنگیدن با اسرائیل هستند، گفت: حمله به غزه غیرقابل قبول است، در این جنگ روح و جسم زنان از هم پاشیده می شود.
حاتم اوغولاری ادامه داد: در واقع همه ما دیدیم که چگونه علیه بدن زنان خشونت اعمال می شود و این جنگ بر پایه چه سیاستی است. متاسفانه در برهه های مختلف تاریخ، خشونت سیستماتیک علیه بدن زنان به عنوان روشی در جنگ مورد استفاده قرار گرفته است.

کد خبر 2762464

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha