برگزاری همایش بین‌المللی علمی پژوهشی «حکمرانی اسلامی مبتنی بر سیره و معارف رضوی» در ایلام

سرویس ایلام - بنا به اعلام مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان ایلام، آیین اختتامیه همایش بین‌المللی "حکمرانی اسلامی مبتنی بر سیره و معارف رضوی" روز چهارشنبه برگزار می‌شود.

به گزارش خبرگزاری کردپرس، علی هوشمند گفت: آیین اختتامیه اولین همایش بین‌المللی علمی پژوهشی "حکمرانی اسلامی مبتنی بر سیره و معارف رضوی" روز دوشنبه مورخ ٨ آبان سال در دانشگاه ایلام برگزار می‌شود. 

وی بیان کرد: تعداد ٨٠ مقاله علمی پژوهشی از ابتدای انتشار فراخوان تا ١۵ مهر ماه سال جاری به دبیرخانه این همایش رسیده است که از این تعداد پس از داوری مقالات توسط هیئت داوران، ٣ مقاله حائز رتبه اول تا سوم و ٣ مقاله نیز شایسته تقدیر شناخته شدند.

رییس این همایش در ادامه با اشاره به بین‌المللی بودن همایش افزود: علاوه بر دریافت مقالات از سراسر کشور، مقالاتی نیز از کشورهایی همچون عراق و تونس و نیز مقالاتی به دو زبان انگلیسی و عربی دریافت شده است. 

هوشمند تصریح کرد: از میان آثار ارسال شده به همایش، استان اصفهان از جمله استان‌هایی است که بیشترین آثار را به این همایش ارسال کرده و استان‌هایی همچون اردبیل، قم، تبریز، تهران و ... نیز آثار خود را به همایش حکمرانی اسلامی مبتنی بر سیره و معارف رضوی ارائه داده‌اند. 

مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی در ادامه بیان کرد: اختتامیه این جشنواره با حضور با حضور مسئولین و شخصیت های ملی و استانی، محققان، پژوهشگران و اساتید دانشگاه‌ها و مراکز آموزش عالی کشوری برگزار خواهد شد.

کد خبر 2762490

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha