خط آبرسانی روستای «دول گل» مهران وارد مدار شد

سرویس ایلام - با اجرای پروژه لوله گذاری خط انتقال آب ۱۰۰ میلی متری گالوانیزه بطول ۷ کیلومتر از محل اعتبارات شرکت ملی نفت ایران، مشکل آب آشامیدنی پایدار روستای دول گل شهرستان مهران رفع شد.

به گزارش خبرگزاری کردپرس، پرویز ناصری در خصوص روند اجرایی آبرسانی به روستای دول گل شهرستان مهران افزود: در ۲ سال اخیر به صورت شبانه‌روزی تلاش کردیم تا مشکلات آب شرب روستاهای ایلام برطرف شود که خوشبختانه بخش قابل توجهی از این موضوع انجام شد.

وی تصریح کرد: برای آبرسانی به این روستا، از مخزن مادر مجتمع چالاب و چنگوله، ۷ کیلومتر خط انتقال فلزی به سمت روستا اجرا و با ربط شبکه توزیع به خط انتقال، این روستا از نعمت آب شرب پایدار برخودار شد.

ناصری، اعتبار هزینه شده جهت عملیاتی کردن این پروژه را ۶ میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال برشمرد و خاطرنشان کرد: با اتمام و راه اندازی این پروژه جمعیتی بالغ بر ۵۰ خانوار از نعمت آب شرب سالم و بهداشتی بهرمند می شوند.

مدیر عامل شرکت آب و فاضلاب ایلام با اشاره به اصلاح شبکه آب روستای دول گل با استفاده از اعتبارات طرح جهاد آبرسانی اظهار داشت: اصلاح شبکه این روستا با اعتباری بالغ‌ بر ۲۵ میلیارد ریال، سال گذشته توسط قرارگاه محرومیت زدائی امام حسن مجتبی(ع) اجرا شده است.

کد خبر 2762511

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha