کاهش ۲۴ درصدی نزاع دسته جمعی در کردستان

فرمانده انتظامی کردستان از کاهش ۲۴ درصدی نزاع دسته جمعی در ۶ ماهه نخست سال جاری نسبت به مدت مشابه سال گذشته در استان خبر داد.

به گزارش کرد پرس، سردار علی آزادی گفت: در نیمه نخست امسال نسبت به مدت مشابه سال قبل نزاع دسته جمعی ۲۴ درصد و نزاع فردی نیز یک درصد در کردستان کاهش داشته که این روند کاهشی در سال های اخیر مشهود است.

وی با ابراز خرسندی از اینکه کردستان جزو استان های آخر کشور در حوزه وقوع جرایم است، افزود: استان کردستان به واسطه داشتن مردمانی متدین و دیندار کمترین آمار و میزان وقوع جرم و جنایت را در سطح کشور دارد.

فرمانده انتظامی کردستان کاهش نزاع و جرایم در استان را حاصل زحمات شبانه روزی همکاران خود و سایر دستگاه های متولی و ارتقای سطح فرهنگ مردمی دانست و اظهار کرد: امیدواریم تا پایان سال جاری همواره شاهد روند کاهشی وقوع جرائم در بخش های مختلف استان باشیم.

سردار آزادی از راه اندازی مراکز مشاوره و واحدهای مددکاری در کلانتری های سطح استان خبر داد و ادامه داد: در ۶ ماهه نخست سال جاری از مجموع ۶ هزار و ۹۵۵ پرونده بیش از ۸۶ درصد پرونده، ۵ هزار و ۹۶۱ پرونده در کردستان منجر به صلح و سازش و ورود به دستگاه قضایی شده است.

وی بر لزوم همکاری همه دستگاه ها با پلیس برای کاهش جرایم و آسیب های اجتماعی تأکید کرد و یادآور شد: از مردم درخواست می کنیم هرگونه موارد تخلف و مشکوک را به پلیس ۱۱۰ اطلاع دهند.

فرمانده انتظامی کردستان با تأکید بر اینکه امنیت و آرامش مردم خط قرمز پلیس است، بیان کرد: نیروی انتظامی تحت هیچ شرایطی اجازه نخواهد داد که آسایش شهروندان خدشه دار شود.

کد خبر 2762522

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha