همایش حکمرانی اسلامی ایلام اولین گام تخصصی برای نهادینه کردن آموزه‌های رضوی

سرویس ایلام - مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان ایلام در آیین اختتامیه همایش حکمرانی اسلامی مبتنی بر سیره و معارف رضوی، برگزاری این همایش را اولین گام تخصصی برای نهادینه کردن آموزه‌های رضوی دانست.

به گزارش خبرگزاری کردپرس، علی هوشمند عنوان کرد: در سنوات گذشته فعالیتهای در خور و شایسته ای با موضوعات شعر و خاطره و دلنوشته رضوی در استان ایلام برگزار شد و این بار مفتخریم که در ساحت علمی جهت نهادینه کردن آموزه‌های رضوی چنین همایشی در ایلام برگزار می‌شود.

او خاطرنشان کرد: بنا به ظرفیت و قابلیت دانشگاهی در استان و سرفصل های مشخص شده برای استان ایلام این همایش برگزار شود و دست اندرکاران توقع چنین استقبال ملی و بین المللی نداشتیم.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی ایلام به رونمایی از پوستر همایش در جلسه شورای فرهنگ عمومی استان اشاره کرد و گفت: در استان ایلام حمایت‌های خوبی از سوی شورای فرهنگ عمومی و استانداری و دانشگاه ایلام صورت گرفت که این امر نشان از اهمیت مباحث فرهنگی و آموزه‌های اهل بیت در استان است.

هوشمند با عنوان اینکه امیدواریم این همایش وزین علمی قدمی باشد برای آغاز راه تمدن اسلامی، به وقایع غزه و جنایت‌های رژیم صهیونیستی اشاره کرد و گفت: آموزه‌های مقاومت برگرفته از همین آموزه‌هایی است که در این همایش سعی بر تئوریک کردن آن شده است. 

کد خبر 2762547

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha