پنج عضو مدیریت شهری قروه در کیش و ناظران در غفلت!

سرویس کردستان- تعدادی از اعضای شورای قروه و پرسنل شهرداری بدون تأیید استانداری و هماهنگی های لازم با نهادهای مرتبط، درست در بحران نابسامان مدیریت شهری با عنوان همایش به سفر کیش رفته اند.

به گزارش خبرنگار کردپرس، آذرماه سال ۱۴۰۰ بود که جلوی سفر خانوادگی اعضای شورای قروه به کیش به نام همایش، گرفته شد. سفری که بعد از انتشار خبر تخلفات مرتبط قرار بود انجام شود اما به نتیجه نرسید و حالا با گذشت دو سال از این موضوع این بار براساس اطلاعات به دست آمده محرز شد تعدادی از اعضای شورای شهر و پرسنل شهرداری به کیش رفته اند و جالب اینجاست بازهم با عنوان همایش و بدون مجوز و هماهنگی لازم اقدام به این سفر کرده اند! آن هم همایشی که مورد تأیید استانداری کردستان قرار نگرفته و حتی به نظر می رسد رئیس شورای شهر و مابقی اعضای شورا از سفر خبر نداشته اند!  

در همین زمینه مدیرکل امور شهری استانداری کردستان در گفت و گو با خبرنگار کردپرس تأکید کرد که «این همایش مورد تأیید نبوده و در نامه ای به شورای قروه عنوان شد که اجازه چنین سفری را ندارند و نباید بروند!».

«جمشید اسدی» همچنین عنوان کرد که «این سفر بدون هماهنگی با استانداری بوده و هرگونه هزینه آن باید شخصی پرداخت شود و از طرف شهرداری هر هزینه ای که باشد باید عودت داده شده و همین طور پیگرد قانونی هم خواهد داشت».

بررسی های خبرنگار کردپرس نشان می دهد دو عضو شورا به این سفر رفته اند و سه کارمند شهرداری هم در این سفر شورای شهر را همراهی کرده اند.

گرچه مدیرکل امور شهری استانداری می گوید باید هزینه ها شخصی پرداخت شود اما بررسی ها نشان می دهد که مبلغی برای همایش از حساب شهرداری پرداخت شده و همچنین از ماشین شهرداری هم بهره گرفته اند و مطابق سخنان رئیس شورا گویا فقط هزینه همایش از بودجه شهرداری حساب شده و مابقی هزینه ها به صورت شخصی خواهد بود! این در حالی است که وقتی متولیان امر چنین همایشی را تأیید نکرده اند چطور از بودجه شهرداری هزینه آن پرداخت می شود!؟ آیا این به معنای بی توجهی به دستور قانونی نیست!؟

جدای از این شهرداری قروه در بحران بی مدیریتی به سر می برد و در انتخاب یک شهردار مانده و همین امر باعث عقب افتادن بسیاری از کارها و تعلل در انجام کار شهروندان شده و آن وقت این آقایان در سفر و همایش به سر می برند!

همچنین روز پنجشنبه هم که قرار است رئیس جمهوری به همراه هیئت دولت به کردستان بیایند و انگار این افراد در شورای شهر دغدغه ای ندارند و هیچ برنامه ای در سفر رئیس جمهوری در نظر نگرفته اند!

در کنار این ها اگر پرداخت نشدن حقوق پاکبانان و همین طور کارگران شهرداری را اضافه کنیم مشخص می شود مدعیان دقاع از حقوق شهروندان چه دغدغه ای دارند!

در واقع این سفر چه کاری باشد و چه شخصی در هر صورت در این بازه زمانی که شهروندان با نبود شهردار کارآمد گرفتار شده اند و همچنین با سفر هیئت دولت در استان گره خورده، درست نبوده و باید ناظران منجمله فرماندار شهرستان در این زمینه پاسخ گو باشند که چرا این سفر بدون اجازه و هماهنگی لازم درست در این وضعیت نابسامان مدیریت شهری صورت گرفته است!؟ چرا وقتی عملکرد شورای قروه تا این حد زیر سؤال قرار دارد اقدام قانونی نمی شود!؟

کد خبر 2762616

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha