جنجال های سفر کیش پنج عضو مدیریت شهری قروه

سرویس کردستان- پنج عضو مدیریت شهری قروه که با نام همایش به سفر کیش رفته بودند اعلام کردند که این سفر شخصی بوده و هزینه ورودی آن به حساب شهرداری عودت داده خواهد شد.

به گزارش خبرنگار کردپرس، پس از انتشار خبر سفر تعدادی از اعضای شورای قروه به همراه تعدادی از پرسنل شهرداری به کیش با نام همایش که مورد تأیید استانداری واقع نشده بود هم از جانب شورا و هم از جانب مدیرکل امور شهری واکنش هایی صورت گرفت.

در همین زمینه مدیرکل امور شهری تأکید کرد که نامه ای به شهرداری ارسال خواهد شد مبنی بر اینکه هرگونه هزینه برای سفر کیش از حساب شهرداری غیرقانونی بوده و به هر میزانی که هزینه شده باید برگشت داده شود.

این برگشت هزینه هم توسط «یحیی رستمی و شهرام عبدالملکی» از جمله افراد سفر کرده به کیش مورد تأیید قرار گرفت. به طوری که این دو عضو مدیریت شهری در تماس با خبرنگار کردپرس اعلام کردند «هزینه ورودی همایش از حساب شهرداری بوده که آن هم بعد از بازگشت از کیش عودت داده می شود و این سفر و حضور در همایش مرتبط کاملاً شخصی بوده و به غیر هزینه ورودی مابقی موارد به صورت شخصی پرداخت شده است».

تعیین شدن این سفر در زمان سرپرستی «شهرام عبدالملکی» صورت گرفته بود. سرپرستی که برکنار شد اما به گفته خودش نامه پذیرش برای سفر را امضا کرده است. او با بیان اینکه ورودی همایش نفری یک میلیون و ۸۰۰ هزار تومان بود که از حساب شهرداری پرداخت شد بر عودت دادن این هزینه تأکید کرد.

«عبدالملکی» و «رستمی» ضمن اینکه هردو نسبت به دستور مدیرکل امور شهری انتقاد داشتند، تصریح کردند که «سفرشان شخصی بوده و ربطی به استانداری و مدیرکل امور شهری ندارد».

در هر صورت باتوجه به اینکه هنوز مشخص نیست این سفر شخصی چرا با نام همایش و پرداخت هزینه آن از حساب شهرداری صورت گرفته و اینکه چرا این پنج نفر باهم رفته اند؛ اما به گفته «یحیی رستمی» هزینه ورودی عودت داده شده و مستندات آن هم ارائه می شود.

گرچه انتقاد اصلی به بازه زمانی سفر بود اما گویا تنها مسئله ای که برای این اعضای مدیریت شهری مهم نبود همین بازه زمانی بود.

به هر حال ارائه مستندات برگشت هزینه لازم بوده و شفاف سازی درباره این سفر و توضیح ابهامات به افکارعمومی هم ضروری است. /   

کد خبر 2762844

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha