روستای پشت قلعه آبدانان، برگزیده جشنواره روستاها و عشایر دوستدار کتاب کشور شد

سرویس ایلام - به همت کتابخانه عمومی شهید رضایی‌نژاد روستای «پشت‌قلعه» آبدانان، این روستا به عنوان یکی از روستاهای برگزیده نهمین دوره جشنواره روستاها و عشایر دوستدار کتاب کشور معرفی شد.

به گزارش خبرگزاری کردپرس، در پی تلاش و فعالیت چشمگیر و به همت زینب خشنود در کتابخانه عمومی شهید رضایی‌نژاد روستای «پشت‌قلعه» آبدانان، و با توجه به ویژگی‌های خاص فرهنگی و اجتماعی روستا و مجموعه فعالیت‌ها و طرح و برنامه‌های اجرایی کتابخانه، این روستا به عنوان یکی از روستاهای برگزیده دوستدار کتاب در کشور معرفی شد.

همه‌گیر بودن و درگیر کردن مردم به مباحث کتابخوانی، خلاقانه بودن و توجه خاص به کودکان کتابخوان، بهره گیری از ظرفیت‌های روستا و استمرار فعالیت در راستای ترویج مطالعه، برگزاری نشست‌های نقد و بررسی و رونمایی کتاب و همچنین فعالیت‌ها در حوزه کسب و کارهای کوچک برخی شاخص‌های کتابخانه عمومی شهید رضایی‌نژاد روستای «پشت‌قلعه» آبدانان در این دوره بود.

 جشنواره روستاها و عشایر دوستدار کتاب برنامه‌ای است که هر سال با محوریت معاونت فرهنگی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی اجرا می‌شود و بر این اساس هر سال ده روستا یا آبادی عشایری به عنوان روستاها و عشایر دوستدار کتاب معرفی می‌شوند.

کد خبر 2762642

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha