سلاجقه: حفاظت از تنوع زیستی و حیات وحش اولویت سازمان محیط زیست است

معاون رئیس جمهور و رئیس سازمان حفاظت محیط زیست تاکید کرد که صیانت و حفاظت از تنوع زیستی و حیات وحش یکی از مهمترین برنامه های اولویت دار این سازمان است.

به گزارش کرد پرس، علی سلاجقه در افتتاح پاسگاه محیط بانی تنگی ور در دل منطقه حفاظت شده شاهو و کوسالان شهرستان کامیارا، گفت: حفاظت از تنوع زیستی و حیات وحش برای این سازمان بسیار حائز اهمیت است و همه تلاش ما و نیروهای خدوم محیط بان صیانت از مقوله مهم است.

وی اظهار کرد: از نیروهای امنیتی و انتظامی درخواست می شود که همراه و همکار یگان حفاظت ما در نگهداشت از این سرمایه های ملی باشند.

پاسگاه محیط بانی تنگی ور کامیاران در سال ۱۳۹۵ ساخته شده و به سبب تجهیز نشدن و کمبود اعتبار تعطیل و نیمه کاره رها شده بود که با اهتمام دولت سیزدهم و پیگیری های استان پس از هفت سال تکمیل و به بهر برداری رسید.

این پاسگاه در شهرستان کامیاران با گستره ۶۰۰ مترمربع و اعتبار حدود پنج میلیارد ریال تجهیز و پس از سال ها تعطیلی با حضور رئیس سازمان محیط زیست راه اندازی شد و به بهره برداری رسید.

غبارروبی و عطر افشانی گلزار شهدای محیط زیست، افتتاح ایستگاه پایش آنلاین کیفی هوا در شهرستان کامیاران و راه اندازی پاسگاه محیط بانی تنگی ور در منطقه حفاظت شده شاهو و کوسالان، دیدار با دانشگاهیان و فعالان حوزه محیط زیست استان و بازدید از پناهگاه حیات وحش تالاب زریبار از جمله برنامه های سفر دو روزه رئیس سازمان حفاظت محیط زیست به کردستان است.

کد خبر 2762646

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha