عملیات اجرایی و افتتاح ۳۵۵ پروژه راهداری با حضور وزیر راه در کردستان آغاز شد

همزمان با سفر رئیس جمهور به استان کردستان، آیین افتتاح و آغاز عملیات اجرایی ۳۵۵ پروژه راهداری استان کردستان روز پنجشنبه با حضور وزر راه و شهرسازی در دهگلان آغاز شد.

به گزارش کرد پرس، وزیر راه و شهرسازی در این مراسم با اشاره به اینکه امروز حدود هزار و ۱۰۰ میلیارد تومان پروژه راهداری در کردستان به بهره برداری رسید، گفت: همچنین ۲ هزار و ۵۰۰ میلیارد تومان پروژه جدید در حوزه راه در استان کردستان تعریف شد که عملیات اجرایی آن ها آغاز می شود.

مهرداد بذرپاش افزود: در این سفر مقرر شد در ۳۷ روستای بالای ۱۰۰ خانوار استان کردستان که از راه آسفالته برخوردار نیستند، ۱۴۸ کیلومتر راه آسفالت تا سال آینده به بهره برداری برسد.

وی در ادامه با اشاره به هدف گذاری رفع ۸۷۰ نقطه حادثه خیز در کل کشور، اظهار کرد: هشت نقطه حادثه خیز در استان کردستان تا ۲ ماه آینده رفع می شود و سایر نقاط نیز تا قبل از پایان سال و سفرهای نوروزی اصلاح یا برطرف خواهند شد.

وزیر راه و شهرسازی ادامه داد: بخش دیگری از پروژه های راهداری استان مربوط به تعریض بود که عملیات اجرایی محور دهگلان_ بلبان آباد که در چند قطعه تعریف شده و فاز اول آن ۵.۴ کیلومتر است، آغاز شد.

وی با بیان اینکه سایر پروژه ها نیز مربوط به روکش آسفالت یا بهسازی بود که در کل مسیر با حجم قابل توجهی در حال انجام است، یادآور شد: با توجه به اینکه استان کردستان پربارش است، کارکنان راهداری استان از آمادگی خوبی برای مقابله با مخاطرات فصلی در زمستان برخوردارند.

کد خبر 2762700

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha