۲۱۰ هزار واحد مسکونی برای نیروهای مسلح کشور درحال ساخت است

سرویس ایلام - فرمانده قرارگاه مسکن نیروهای مسلح امروز پنجشنبه در نشست قرارگاه مسکن نیروهای مسلح استان ایلام از در حال ساخت بودن ۲۱۰ هزار واحد مسکونی برای نیروهای مسلح کشور خبر داد.

به گزارش خبرگزاری کردپرس، سردار مجید ابن‌رضا گفت: ساخت ۵۰۰ هزار واحد مسکونی برای متقاضیان نیروهای مسلح کشور در قالب قانون جهش تولید و نهضت ملی مسکن در حال اجراست.

وی اظهار کرد: در حال حاضر بیش از ۱۶۰ پروژه فعال در کشور مراحل احداث ۱۴۰ هزار واحد مسکونی برای کارکنان نیروهای مسلح را در دست اجرا دارند.

فرمانده قرارگاه مسکن نیروهای مسلح ابراز امیدواری کرد: طبق برنامه‌ریزی‌های انجام شده امید است با سرعت بخشیدن به کار و انجام اقدامات جهادی مراحل ساخت و ساز این واحدهای مسکونی در کمتر از ۲ سال به پایان برسد و دغدغه تأمین مسکن همکاران ما در نیروهای مسلح برطرف شود.

سردار ابن‌رضا گفت: از مجموع سهم ۵۰۰ هزار واحد مسکن نیروهای مسلح در سراسر کشور تاکنون ۲۱۰ هزار واحد مسکونی در حال ساخت است که ۱۸ هزار واحد از این تعداد تحویل داده شده است.

استاندار ایلام نیز در این جلسه یکی از مهم‌ترین موضوعات مهم در سبد خانوار را مسکن عنوان و اظهار کرد: برای تأمین مسکن نیروهای مسلح به‌عنوان یکی از طرح‌های اولویت‌دار، استفاده از ظرفیت طرح نهضت ملی مسکن راهگشا خواهد بود.

حسن بهرام‌نیا به اداره کل راه و شهرسازی استان ایلام مأموریت داد تا ظرف یک‌ماه آینده مقدمات واگذاری زمین برای ساخت واحدهای مسکونی نیروهای مسلح استان به خصوص در شهرهای مهران و دهلران را در دستور کار خود قرار دهند.

استاندار ایلام افزود: در گذشته ساخت مسکن در نیروهای مسلح بصورت تعاونی انجام می‌گرفت اما اگر بخواهیم به‌صورت جهادی مشکل مسکن نیروهای مسلح را حل کنیم باید در قالب نهضت عمل کنیم که به‌صورت جهادی عمل کردن و شب از روز نشناختن است‌. لازمه این اقدام عزم جدی و اقدام جهادگونه است.

نماینده عالی دولت در استان بیان کرد: چنانچه بخواهیم این نهضت به سرانجام برسد باید فرآیند را کوتاه کرد و یکی از مهمترین راهکارها برای این کار استفاده از تکنولوژی‌های فناورانه ساخت و ساز نیروهای مسلح است که قادر است ظرف ۴‌ ماه آپارتمان و ساختمان مسکونی را تحویل نماید.

کد خبر 2762701

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha