تحولات عمده نظامی در منطقه تحت کنترل کردهای سوریه

سرویس جهان- نشریه نظامی میلیتاری با اشاره به اختلافات میان نیروهای کرد و عرب سوریه، نسبت به فروپاشی نیروهای ائتلاف به رهبری کردهای سوریه هشدار داد.

به گزارش کردپرس، نشریه نظامی میلیتاری از تحولات عمده نظامی در منطقه تحت کنترل کردهای سوریه خبر داده است. میلیتاری از اختلافات بی سابقه میان گروهای نظامی تحت رهبری کردهای سوریه خبر داده است.

این نشریه با اشاره به درگیریهای دو ماه اخیر میان نیروهای دموکراتیک سوریه و جنگجویان قبایل عرب در منطقه دیرالزور نوشت: این مسئله حیات همپیمانی نظامی متشکل از نیروهای کرد، عرب و آشوری در شمال و شمال شرق سوریه را به خطر انداخته است.

این نشریه آمریکایی همچنین ادعا کرده است که در میان ائتلاف نیروهای دموکراتیک سوریه به رهبری کردها نیز که متحد آمریکا در جنگ با داعش محسوب می شود، درگیری های داخلی اتفاق افتاده است.

میلیتاری همچنین با اشاره به حملات مداوم هوایی ترکیه علیه کردها در شمال و شمال شرق سوریه نوشت: این مسئله ماموریت مبارزه با داعش تحت رهبری آمریکایی را با مشکل مواجه کرده است.

 این نشریه همچنین از افزایش فزاینده آمریکا از پهپادهای ام کیو 9 ریپر علیه داعش در منطقه تحت کنترل کردهای سوریه بعد از حمله اسرائیل به غزه خبر داده است. ساقط شدن پهپادهای ترکیه توسط نیروهای آمریکا در منطقه تحت کنترل کردهای سوریه نیز یکی دیگر از تحولات نظامی غیرمنتظره در منطقه تحت کنترل کردهای سوریه عنوان شده است.

کد خبر 2762987

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha