بیمارستان ثلاث باباجانی تا خرداد ۱۴۰۳ به بهره‌برداری می‌رسد

سرویس کرمانشاه _ استاندار کرمانشاه گفت: طبق برنامه ارایه شده توسط علوم پزشکی استان قرار است بیمارستان تازه آباد ثلاث در خردادماه ۱۴۰۳ به بهره برداری برسد و مردم از خدمات آن بهره مند شوند.

به گزارش کردپرس؛ محمدطیب صحرایی صبح امروز ۵ شنبه در حاشیه بازدید میدانی از بیمارستان ۳۲ تختخوابی سلامت شهر تازه آباد ثلاث باباجانی که با حضور معاونین عمرانی و سیاسی و امنیتی استاندار انجام شد؛ عنوان کرد: در نگاه عدالت محور جمهوری اسلامی هیچ تفاوتی میان ساکنان نقطه  صفر مرزی و شهر تهران به عنوان پایتخت کشور وجود ندارد.

وی تاکید کرد: دولت مردمی با اهتمامی ویژه این رویکرد عدالت محور و ضد تبعیض را به صورت عملیاتی در سراسر استان دنبال می کند.

استاندار کرمانشاه گفت: ساخت بیمارستان ۳۲ تختخوابی ثلاث باباجانی از سال ۹۲ آغاز شده ولی متاسفانه سال‌ها راکد باقی مانده بود که با تلاش های صورت گرفته دوباره فعال شده و از پیشرفت مناسبی برخوردار است.

 وی گفت: طبق برنامه ارایه شده توسط  علوم پزشکی قرار است این بیمارستان در خردادماه ۱۴۰۳ به بهره برداری برسد و مردم از خدمات آن بهره مند شوند.

محمدطیب صحرایی استاندار صبح امروز ۵ شنبه ۱۸ تیرماه در قالب یک سفر کاری به شهرستان مرزی ثلاث باباجانی سفر کرد است. بازدید از تونل سیاه‌طاهر، شرکت در شورای اداری، دیدار با نخبگان و ... از جمله برنامه‌های این سفر است.

کد خبر 2763022

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha