رفع مشکلات نایسر نیازمند مشارکت دستگاه های اجرایی است

شهردار سنندج گفت: مشکلات نایسر یک شبه به وجود نیامده و نباید انتظار داشته باشیم یک شبه همه این مشکلات حل شود، رفع مشکلات این ناحیه نیازمند مشارکت مردم و مسئولان دستگاه های اجرایی است.

به گزارش کرد پرس، سیدانور رشیدی در جریان بازدید فرماندار و اعضای شورای اسلامی شهر سنندج از روند بازدید از ناحیه منفصل شهری نایسر، گفت: تلاش در راستای توزیع عادلانه خدمات در سراسر شهر از اولویت های مهم مدیریت شهری در سنندج است.

وی اظهار کرد: ارائه خدمات به صورت ویژه در ناحیه منفصل شهری به ویژه نایسر از تاکیدات مدیران ارشد استان بوده و بر همین مبنا فعالیت در حوزه های مختلف در این منطقه را در دستور کار قرار داده ایم.

شهردار سنندج با تاکید براینکه نایسر در این دوره از فعالیت شورا و شهرداری نقطه توجه قرار گرفته و هرانچه در توان داشته ایم برای رفع مشکلات این ناحیه منفصل شهری به کار برده ایم، افزود: البته اقدامات انجام گرفته کافی نیست و رفع مشکلات نایسر نیاز به تلاش و کار دارد.

رشیدی ادامه داد: مشکلات نایسر یک شبه به وجود نیامده تا انتظار داشته باشیم یک شبه همه این مشکلات را حل کنیم رفع مشکلات و نیازهای این ناحیه با توجه به جمعیتی که در این نقطه ساکن هستند نیاز به تلاش مضاعف و همراهی و همکاری همه بخش ها و مشارکت مردم دارد.

وی یادآور شد: با توجه به اولویت بندی های صورت گرفته در نایسر کار در در چند حوزه شامل آسفالت، جدول گذاری، مهار آب های سطحی و ایجاد زیرساخت های در بخش های مختلف جلو برده ایم.

شهردار سنندج با اشاره به انجام ۴۶۰ مترلوله گذاری احداث منهول مهار آب های سطحی و ۶۰۰ متر طول جدول گذاری در یکی از خیابان های اصلی نایسر، بیان کرد: مهار آب های سطحی، انجام ۸۰۰ متر مکعب زهکشی برای مهار آب های زیرزمینی از اقدامات انجام شده در اجرای این پروژه به عنوان یکی از نیازهای اساسی در این ناحیه بوده است.

رشیدی گفت: ۷ هزار متر روکشی آسفالت و زیرسازی انجام شده است و خوشبختانه اجرای این پروژه که از مطالبات جدی مردم ساکن در نایسر است در کوتاهترین زمان ممکن اجرا شده است.

وی اظهار کرد: در قالب همین پروژه آسفالت برخی کوچه ها که از وضعیت مناسبی برخوردار نیستند در دستور کار قرار گرفته البته اولویت شهرداری در آسفالت کوچه ها و مسیرهای منتهی به مدارس است.

شهردار سنندج دستورات لازم را برای احصای و اولویت بندی آسفالت کوچه های نایسر به شهرداری این ناحیه منفصل شهری داد و افزود: در صورتی که کوچه ها مشکل آب و فاضلاب نداشته باشند براساس برنامه ریزی و اولویت بندی های صورت گرفته آسفالت می شوند که البته در این خصوص مشارکت و همکاری و همراهی مردم ضروری است.

رشیدی ادامه داد: یکی از موانع سد راه شهرداری در اجرای عملیات بهسازی و آسفالت کوچه ها و معابر نایسر، عدم اجرای زیرساخت ها از سوی دستگاه های خدمات رسان است.

وی یادآور شد: تا زمانی که ادارات خدمات رسان زیرساخت ها را در معابر نایسر به طور کامل انجام ندهند اجرای آسفالت عملا پرت هزینه است.

شهردار سنندج بیان کرد: عزم ما برای خدمات رسانی به صورت عادلانه با نگاه ویژه به نواحی منفصل شهری جزم است و تمام توان خود را در این حوزه به کار می گیریم.

رشیدی گفت: امیدوارم با تلاش جهادی شهرداری و کمک دستگاه های خدمات رسان، میزان آسفالت معابر نایسر به ۵۰ درصد افزایش یابد.

کد خبر 2763124

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha