روند ثبت نام نامزدهای MHP برای انتخابات شهرداری ها آغاز شد

سرویس ترکیه - روند ثبت نام نامزدهای شرکت در انتخابات شهرداری ها و شوراهای شهر از سوی MHP آغاز شد.

به گزارش کردپرس، در حالی که تنها چند ماه به انتخابات شهرداری ها و شوراهای شهر در ترکیه مانده است، روند ثبت نام نامزدها و گزینش آنها از سوی احزاب مختلف در جریان است. حزب حرکت ملی (MHP) حزب ملی گرای افراطی ترک و شریک ائتلاف حاکم ترکیه نیز این روزها درخواست های متقاضیان نامزدی در انتخابات را ثبت و بررسی می کند.

فتی ییلدیز نایب رئیس MHP با انتشار اطلاعیه ای اعلام کرد که روند دریافت درخواست های نامزدی برای عضویت در شوراهای شهر و شهرداری ها روز جمعه 15 دسامبر به پایان می رسد.

ییلدیز با بیان اینکه در چارچوب روندی که از امروز آغاز شده است، افزود: «نامزدهای شهرداری برای ثبت نام باید شخصاً به ستاد MHP مراجعه و فرم درخواست را تکمیل کنند. درخواست‌های عضویت در شورای شهر و شهرداری ها توسط سازمان‌های استانی  و ستاد های واقع در بخش ها و شهرستان ها دریافت خواهند شد.»

گفتنی است، این حزب در تلاش است تا حوزه نفوذ خود را در استان های کردستان ترکیه در انتخابات پیش رو گسترش دهد. MHP در انتخابات پارلمان که در 14 ماه می برگزار شد، با استفاده از حمایت حزب عدالت و توسعه (AKP) نمایندگان بیشتری را نسبت به دوره های پیشین به مجلس ترکیه فرستاد. 

کد خبر 2763192

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha