تثبیت ۳۶۱۰ شغل با برگزاری کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید کردستان

مدیرکل صنعت، معدن و تجارت کردستان گفت: با اجرای ۸۳ درصد مصوبات ۱۳ جلسه کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید استان در سال جاری اشتغال ۳ هزار و ۶۱۰ نفر تثبیت شده است.

به گزارش کرد پرس، بختیار خلیقی در دویست و ششمین جلسه کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید کردستان که در شهرستان سروآباد و در راستای اجرای طرح دوشنبه های تولید برگزار شد، گفت: ۳۰۰ مصوبه در سال جاری و در دوشنبه های تولید داشته ایم که ۸۳ درصد آن اجرایی و ۱۰ درصد دیگر در دست اقدام است.

وی اظهار کرد: جلسات رفع موانع تولید به صورت میدانی و مستمر در شهرستان های استان برگزار می شود و مشکلات واحدهای صنعتی، کشاورزی، خدماتی، تولیدی و گردشگری بررسی و بازدید می شود.

مدیرکل صنعت، معدن و تجارت کردستان در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به این که تا کنون ۲۰۶ جلسه کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید در استان تشکیل شده است، افزود: در این جلسات یک هزار و ۷۹۳ پرونده مطرح شده و ۳ هزار و ۱۷۶ مصوبه هم به تصویب رسیده است.

خلیقی ادامه داد: تا کنون ۷۱ درصد مصوبات محقق شده و ۲۹ درصد مصوبات نیز در دست اقدام و پیگیری است.

وی یادآور شد: خوشبختانه ظرفیت های صنعتی در شهرستان سروآباد بالاست و با توجه به ورود و سرمایه گذاری ایمیدرو و شستا در شهرستان های استان شاهد سرمایه گذاری در حوزه پوشاک در این شهرستان خواهیم بود.

مدیرکل صنعت معدن و تجارت کردستان بیان کرد: همچنین برای توسعه زمین های شهرک صنعتی در شهرستان سرآباد برنامه ریزی های لازم صورت گرفته و بستر همکاری لازم با منابع طبیعی فراهم شده و در آینده نزدیک در زمینه سرمایه گذاری در این حوزه به صورت جد ورود پیدا می کنیم.

کد خبر 2763204

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha