آبرسانی به ۲۵ روستای شهرستان سقز با اعتبار ۱۳ میلیارد تومان

مدیرعامل شرکت آبفا کردستان گفت: در حال حاضر آبرسانی به ۲۴ روستای شهرستان سقز با اعتبار ۱۲ میلیارد و ۶۰۰ میلیون تومان و از ۲ محل منابع جاری و اعتبارات استانی در حال اجرا است.

محمد فرهاد در گفت و گو با خبرنگار کرد پرس، گفت: این پروژه ها شامل اجرای لوله گذاری به متراژ ۲۵ هزار و ۱۸۰ متر، اصلاح و توسعه شبکه های آب و خطوط انتقال، احداث مخزن و بازسازی چندین دهنه چشمه است.

وی افزود: آبرسانی به روستاهای بسطام، تموغه، ماهیدر سفلی، سیاهدر علیا، خورده لوکی و بوکتان از محل اعتبارات استانی با اعتبار ۹ میلیارد و ۷۰۰ میلیون تومان در حال اجرا است.

مدیرعامل شرکت آبفا کردستان اظهار کرد: تأمین آب و یا افزایش توان آبرسانی روستاهای تمربیگ، خوشه دره، باشبلاغ، اسلام آباد، گوره قلعه، قلعه کهنه، چاغرلو، قشلاق رضا، کهریزه حومه، قره، جنیان، مرخز، بسطام، مولان آباد، ایلو، شمسه و حاجی عبدل از محل منابع جاری با اعتبار ۲ میلیارد و ۹۰۰ میلیون تومان در حال اجرا است.

فرهاد ادامه داد: در حال حاضر بیش از ۱۲۸ هزار فقره اشتراک در شهرستان سقز وجود دارد که از این تعداد ۵۷ هزار و ۶۴ فقره در بخش شهری و ۷۱ هزار و ۲۳۸ فقره اشتراک در بخش روستایی است.

کد خبر 2763366

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha