قاتل خانوادگی تسلیم پلیس کرمانشاه شد

سرویس کرمانشاه _ فرمانده انتظامی استان گفت: قاتل ۵۲ ساله ای که حوالی ظهر یکشنبه - ۲۸ آبان اقدام به قتل سه عضو خانواده اش در یکی از روستاهای شهرستان کرمانشاه کرد و زمانی که عرصه را تنگ دید خود را تسلیم پلیس کرد.

به گزارش خبرگزاری پلیس، سردار مهدی حاجیان اظهار کرد: حوالی ظهر امروز پس از اطلاع پلیس از وقوع یک مورد درگیری خانوادگی منجر به قتل در یکی از روستاهای شهرستان کرمانشاه ، تیم های تخصصی پلیس به سرعت در محل حاضر شدند.

وی ادامه داد: با حضور ماموران و در تحقیقات به عمل آمده مشخص شد پدر خانواده به دنبال اختلافات خانوادگی با استفاده از اسلحه شکاری پران اقدام به قتل همسر ، خواهر همسر و عروس خانواده کرده و متواری شده است.

سردار حاجیان تصریح کرد: به دنبال این حادثه و با توجه به اهمیت موضوع، اقدامات همه جانبه پلیس برای دستگیری قاتل متواری آغاز و با انجام کارهای اطلاعاتی موفق به ردیابی محل تردد وی در کوه های اطراف روستای محل جنایت شدند.

فرمانده انتظامی استان تصریح کرد: قاتل متواری هم که متوجه حضور مأموران شده و عرصه را بر خود تنگ می‌دید به ناچار خود را به پاسگاه قزانچی معرفی و به قتل هر سه نفر اعتراف و انگیزه اش را از این کار اختلافات خانوادگی عنوان کرد.

وی همچنین با اشاره به تشکیل پرونده ای در این خصوص و اینکه قاتل برای تحقیقات تکمیلی در اختیار پلیس قرار دارد ، گفت: از محل حادثه یک قبضه سلاح شکاری پران و ۴ عدد پوکه کشف شد.

سردار حاجیان با ابراز تأسف از وقوع این حادثه تلخ ، گفت: مراکز مشاوره پلیس در همه کلانتری ها و پاسگاه های استان فعال هستند و اگر افراد دچار اختلاف شدند به جای دست به اسلحه شدن و ارتکاب جنایت می توانند از خدمات مشاوره ای رایگان استفاده کنند.

فرمانده انتظامی استان با بیان اینکه استفاده از اسلحه یک جرم آشکار و مسلم است ، گفت: پلیس با اشراف اطلاعاتی خود اجازه نمی‌دهد عده ای با هر نیت و انگیزه ای امنیت استان را به چالش کشیده و باعث نگرانی مردم شوند.

وی در پایان گفت: امروز پلیس کرمانشاه مصمم از هر زمان دیگری برای امنیت و ارتقاء آن در استان تلاش کرده و حتماً مجرمان و قانون شکنان به سزای عمل خود خواهند رسید.

کد خبر 2763434

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha