کشف کلاهبرداری ۱۴ میلیارد تومانی در سنندج

فرمانده انتظامی کردستان از اجرای طرح ارتقاء امنیت در استان خبر داد و  گفت: اعضای باند ۶ نفره با ۱۴۰ میلیارد تومان کلاهبرداری در سنندج دستگیر شدند.

سردار علی آزادی گفت، در تشریح جزئیات طرح ارتقاء امنیت اجتماعی که در استان که به مدت ۵ روز به مرحله اجراء درآمد، گفت: پلیس در راه امنیت و آسایش روانی شهروندان با اقتدار با مخلان نظم و امنیت عمومی  برابر قانون برخورد می کند.

وی با اشاره به اینکه در مدت طرح بیش از ۳۴ میلیارد ریال کالای قاچاق در استان کشف شده است، اظهار کرد: در این راستا ۶ فقره پرونده بالای ۱۰۰ میلیون و ۲ فقره پرونده بالای ۵۰۰ میلیون تومان کشف شده است.

فرمانده انتظامی کردستان با اشاره به توقیف ۲۷ دستگاه خودرو شوتی، افزود: قاچاقچیان با خودروهای شوتی سلامت شهروندان و ضربه به اقتصاد جامعه را هدف گرفته اند که این امر جهت برخورد با جدیت در دستور کار پلیس قرار دارد.

سردار آزادی با اشاره به دستگیری اعضای باند ۶ نفره کلاهبرداری در سنندج، ادامه داد: این باند با سوءاستفاده از اعتماد فروشندگان و اقدام به خریداری عمده وسایل از آنان به ۱۴ میلیارد تومان کلاهبرداری اعتراف، که در این رابطه نیز ۲۲ نفر شاکی شناسایی شد.

وی در ادامه به کشف ۶۵ فقره سرقت خبر داد و یادآور شد: در جریان طرح ۶۲ نفر متهم دستگیر و به همراه پرونده در اختیار مراجع قضائی قرار گرفتند.

کد خبر 2763488

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha