۳ هزار مددجوی تحت پوشش کمیته امداد کردستان به خودکفایی رسیدند

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) کردستان گفت: سال گذشته جشن اشتغال ۳ هزار مددجوی کمیته امداد استان گرفته شد و امسال نیز ۳ هزار مددجوی دیگر در حوزه اشتغال به خودکفایی رسیدند.

به گزارش کرد پرس، رضا طوسی در جشن اشتغال و خودکفایی مددجویان و تجلیل از یاوران اشتغال کمیته امداد کردستان، حمایت از کسب و کارهای کوچک و متوسط را از جمله روش های ساماندهی حوزه اشتغال عنوان کرد و گفت: از طریق ستاد کارآفرینی، موضوع حمایت از اشتغال برای کسانی که دارای حرفه هستند ولی از لحاظ امکانات دچار مشکل هستند را پیگیری می کنیم.

وی اظهار کرد: در راستای اجرای رسالت های کمیته امداد در خصوص توانمندسازی مددجویان تحت پوشش برنامه های مدنی در استان تدوین شد که با حمایت یاوران اشتغال به ثمر نشست.

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) کردستان افزود: طی ۳ سال گذشته بیش از ۲۱ هزار و ۵۰۰ فرصت شغلی مرتبط با مددجویان کمیته امداد و دیگر نیازمندان اجرا شده که ۶۰ درصد آنها در شهرهای سطح استان بوده است.

طوسی ادامه داد: طرح های خوداشتغالی ۹۲ درصد فرصت های شغلی را شامل شده و این بدان معناست که خودکفایی مددجویان کمیته امداد در اولویت برنامه های کمیته امداد کردستان است.

وی یادآور شد: امروز جشن خودکفایی ۳ هزار مددجوی کمیته امداد کردستان برگزار می شود و این نشان می دهد طرح ها و تسهیلاتی که در این راستا اجرا و پرداخت شده، موفقیت آمیز بوده است.

کد خبر 2763554

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha