خودکفایی ۱۰۰ هزار مددجوی تحت پوشش کمیته امداد کشور در سال ۱۴۰۲

رئیس کمیته امداد امام خمینی (ره) گفت: طی سال جاری با فعالیت های که اجرا می شود، ۱۰۰ هزار نفر به واسطه خودکفایی از تحت پوشش کمیته امداد خارج می شوند.

به گزارش کرد پرس، مرتضی بختیاری در جشن اشتغال و خودکفایی مددجویان و تجلیل از یاوران اشتغال کمیته امداد کردستان، گفت: جشن اشتغال و خودکفایی ۳ هزار مددجوی کمیته امداد کردستان، یکی از افتخارات فعالیت مدیران این مجموعه است و خوشحالیم که شاهد موفقیت این مددجویان هستیم.

وی اظهار کرد: راهبران شغلی که در کمیته امداد مشغول به فعالیت هستند، توانسته اند مددجویان را در مسیر اشتغال و کارآفرینی قرار دهند و در خودکفایی مددجویان نقش بسیار موثری دارند.

رئیس کمیته امداد امام خمینی (ره) افزود: ماموریت اصلی این نهاد حمایتی کشور در حوزه اشتغال، ایجاد شغل پایدار با درآمدهای باثبات و توانمندسازی مددجو است.

بختیاری با بیان اینکه ۳ محور توانمندسازی در ماموریت این نهاد اشتغال، مسکن و خوداتکایی است، ادامه داد: توانمند سازی با رعایت تکریم افراد را تا زمانی که فرد از پوشش این نهاد خارج شود، دنبال می کنیم.

وی یادآور شد: طی سال جاری با فعالیت های که اجرا شده ۱۰۰ هزار نفر به واسطه خودکفایی از تحت پوشش کمیته امداد خارج می شوند که در این ۹ ماهه گذشته از سال، ۵۸ هزار نفر به خودکفایی رسیده اند.

رئیس کمیته امداد امام خمینی (ره) بیان کرد: در استان کردستان، در بحث جذب تسهیلات، ایجاد اشتغال و خودکفایی مددجویان بسیار موفق عمل شده و این نشان از همراهی مسئولان دستگاه های اجرایی و بانک های عامل است.

ایجاد محبت و برکت در زندگی از برکات و ثمرات کار خیر است

نماینده ولی فقیه در کردستان نیز در این مراسم گفت: ایجاد محبت و برکت در زندگی از برکات و ثمرات کار خیر است و کمیته امداد در این زمینه بسیار موفق عمل کرده است.

حجت الاسلام عبدالرضا پورذهبی اظهار کرد: خوشبختانه در حوزه اشتغال و کارآفرینی مددجویان کمیته امداد در استان، اقدامات بسیار خوبی انجام شده است.

وی افزود: کمیته امداد تجلی گر خدمت به مردم به ویژه نیازمندان است و توانسته با حمایت از مددجویان و بهره گیری از کمک یاوران اشتغال، در این حوزه بسیار موفق باشد.

نماینده ولی فقیه در کردستان ادامه داد: تلاش ما این است در کردستان مردم از زندگی خود لذت ببرند و در این راستا در کنار مدیران و مسئولان استانی، هر چه در توان داشته باشیم به کار می گیریم.

کد خبر 2763561

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha