محل هزینه کرد زکات جمع آوری شده به مردم شفاف گفته شود

رئیس کمیته امداد کشور گفت: با ارایه گزارش های شفاف در محل هزینه کرد زکات جمع آوری شده به مردم، می توان مردم را بیش از گذشته پای کار آورد.

به گزارش کرد پرس، مرتضی بختیاری در دومین جلسه شورای زکات استان کردستان، گفت: شورای زکات در استان های کشور فعال است و با توجه به آیین نامه های ابلاغی، جمع آوری و محل هزینه کرد این زکات به طور شفاف به مردم ارایه می شود.
وی اظهار کرد: شوراهای زکات در شهرستان ها و استان باید احساس مسئولیت بیشتری داشته باشند و با ارایه گزارش های شفاف در محل هزینه کرد زکات جمع آوری شده به مردم، می توان مردم را بیش از گذشته پای کار آورد.
رئیس کمیته امداد کشور افزود: در کردستان اعلام شد که ۳۳ میلیارد تومان از محل زکات جمع آوری شده به ای محرومان هزینه شده که همین مسئله می تواند اعتماد مردم به کمیته امداد را بیشتر کند.
استاندار کردستان نیز در این جلسه، بیان کرد: کارهای ترویجی و تبلیغی بیشتری باید در حوزه زکات انجام شود تا مردم با برکات این عمل خیر بیشتر از گذشته آشنا شوند.
اسماعیل زارعی کوشا ادامه داد: با توجه به اینکه سال زراعی گذشته یک رکورد در برداشت گندم داشتیم و ۱۰ درصد گندم تولیدی کشور در کردستان رقم خورده بود، میزان زکات جمع آوری شده قابل توجه بود.
وی یادآور شد: در حوزه پروژه های عام المنفعه نیز وظیفه داریم آنچه که برای دولت تکلیف شده را تامین کنیم تا بتوان این پروژه ها را به سرانجام رساند.

کد خبر 2763572

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha