سرمایه گذاری ۱۷ میلیارد تومانی مخابرات کردستان در توسعه حوزه انتقال

مدیر مخابرات منطقه کردستان گفت: به منظور توسعه زیرساخت های انتقال در استان ۱۷ میلیارد تومان سرمایه گذاری صورت گرفته است.

آزاد حکمت در گفت و گو با خبرنگار کرد پرس، گفت: با نصب و راه اندازی تجهیزات و توسعه زیرساخت ها، پهنای باند به اپراتور همراه اول به تعداد ۴۰ سایت و ایرانسل به تعداد ۱۵ سایت واگذار شده است.

وی اظهار کرد: از ابتدای سال جاری تا کنون ۵۵ نود CWDM در شهرستان های بیجار، دهگلان، دیواندره، مریوان و سروآباد، سقز، سنندج، قروه و کامیاران نصب و راه اندازی شده است.

مدیر مخابرات منطقه کردستان افزود: در۲۰ نقطه روستایی سطح استان کردستان نیز پهنای باند اینترنت از ۱۰ مگ به ۱۰۰ مگ ارتقا یافته است.

حکمت به نصب و راه اندازی لاین ماکس در ۳۳ نقطه در شهرستان های بیجار، دهگلان، سنندج، کامیاران و مریوان اشاره کرد و ادامه داد: با این اقدام زیرساخت های انتقال در نقاط اعلام شده توسعه داده شده است.

وی یادآور شد: نصب و راه اندازی ۹ لینک رادیو در شهرستان های دیواندره، سنندج، سقز، کامیاران و مریوان از دیگر پروژه هایی است که با سرمایه گذاری لازم به منظور توسعه حوزه انتقال محقق شده است.

مدیر مخابرات منطقه کردستان بیان کرد: ۶ نود تجهیزات SDH با هدف افزایش ظرفیت و برگردان ترافیک در شهرستان های دیواندره، سنندج، دهگلان و مریوان نصب و راه اندازی شده است.

حکمت گفت: تمامی پروژه های اجرا شده بنا بر رسالت خدمات رسانی بودن مخابرات به مشتریان، مورد بهره برداری قرار گرفته که شرایط ارائه خدمات مخابراتی با کیفیت بالاتر را فراهم آورده است.

وی در ادامه بر اهمیت فعالیت و نقش حوزه انتقال در شبکه های مخابراتی تاکید کرد و افزود: با برنامه ریزی های به عمل آمده؛ سرمایه گذاری در مسیر توسعه حوزه انتقال از اولویت های مخابرات منطقه با رویکرد پاسخگویی مطلوب و به موقع به نیازهای مشتریان و ارائه خدمات با کیفیت است.

کد خبر 2763652

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha