ساخت و ساز غیر مجاز و ترافیک مهمترین معضل بانه است

سرویس کردستان- فرماندار شهرستان بانه گفت: ساخت و سازها بی رویه وترافیک سنگین یکی از مهمترین معضلات بانه است که کنترل و نظارت برای ساخت و سازها در ملاقات های عمومی از مهمترین خواسته شهروندان است.

به گزارش خبرنگار کرد پرس کمال خدری در مراسم تکریم و معارفه داستان عمومی و انقلاب شهرستان بانه ضمن محکوم کردن حملات رژیم صهیونیستی به غزه اظهار داشت: ساخت و ساز غیر مجاز در بانه بیداد می کند هر روز شاهد گزارش های مردمی از متخلفین در این زمینه هستیم.

وی ادامه داد: خواهش ما از دستگاه قضایی این است که پرونده ای در زمینه ساخت و سازهای غیر مجاز تشکیل شود و مقصرین اصلی و مسئولین که در این زمینه مسئولیت دارند و کم کاری کردند مورد بازخواست قرار گیرد.

خدری با بیان اینکه ارائه خدمات رفاهی و آموزشی از خواسته های مهم شهروندان است یاد آور شد: در روزهای که ملاقات های عمومی که با شهروندان دارم این معضل را به وضوح می بینیم که متخلفین چه بلایی سر مردم آورند در زمانی که باید پیشگیری می شد و این کار انجام نشده امروز باید مسئولین پاسخگو باشند.

وی با اشاره به خدمت انجام شده در دوسال اخیر افزود: مجموعه شورای اداری با حمایت اعضای شورای تامین در ۲ سال اخیر بیش از یکی هزار میلیارد پروژه در این شهرستان تعریف کردند مهمترین این پروژه ها در سفر ریاست جمهوری به شهرستان به بهره برداری رسید.

خدری گفت: سالن ورزشی چند منظوره ۱۲۰۰ نفره آزادگان یک میراث ماندگار در این شهرستان است و گاز رسانی به نقاط صفر مرزی و پروژه های راه سازی از مهمترین پروژه های شهرستان است که در ۲ سال اخیر به بهره برداری رسید.

وی با اشاره به پروژه های راه روستایی شهرستان بانه در سال جاری ادامه داد: امسال بیش از ۳۵ کیلومتر آسفالت راه های روستای  و روکش آسفالت جاده های بین شهری انجام شده است.

در پایان مراسم ضمن تقدیر از تلاش های ۱۰ ساله سعید اسکندری دادستان پیشین عمومی و انقلاب شهرستان بانه، حجت نصیری پور به عنوان داستان عمومی و انقلاب شهرستان بانه  منصوب شد.

حجت نصیری پور پیشتر معاون دادستان عمومی و انقلاب شهرستان بانه بود.

کد خبر 2763705

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha