تشکیل اکیپ های مشترک بازرسی و نظارت در بازار کردستان

مدیرکل تعزیرات حکومتی استان کردستان از تشکیل اکیپ های مشترک بازرسی و نظارت با حضور سازمان های مسئول در بازار این استان خبر داد.

به گزارش کرد پرس، حسین رحیمیان با اشاره به لزوم تشدید نظارت ها بر بازار کردستان، گفت: در راستای نظارت مستمر و منظم بر بازار، اکیپ های مشترک بازرسی و نظارت در استان کردستان تشکیل می شود.

وی اظهار کرد: با پیشنهاد اداره کل تعزیرات حکومتی استان کردستان، کارگروه امور هماهنگی تغزیرات حکومتی این استان با حضور سازمان جهاد کشاورزی، اداره کل صمت و تعزیرات حکومتی استان تشکیل شده و هر هفته این نشست با حضور مدیران کل برگزار می شود.

مدیرکل تغزیرات حکومتی کردستان با اشاره به دعوت از رییس اتاق اصناف برای حضور در این نشست ها، افزود: این جلسات در راستای هماهنگی و همکاری های مشترک بین این سازمان ها به صورت هفتگی برگزار می شود.

رحیمیان با اشاره به برگزاری اولین جلسه به میزبانی سازمان جهاد کشاورزی کردستان، ادامه داد: در این نشست مقرر شد که اکیپ های نظارت و بازرسی مشترک از سوی این ۳ سازمان تشکیل شود.

وی یادآور شد: این اکیپ های مشترک به صورت مستمر و در سراسر استان بر فعالیت های بازار نظارت کرده و به دلیل حضور نمایندگان ادارات و سازمان های مسئول، خروجی بهتری خواهد داشت.

مدیرکل تغزیرات حکومتی کردستان بیان کرد: در استان کردستان بیش از ۷۳ هزار واحد صنفی وجود دارد که حدود ۳۶ هزار مورد مربوط به شهرستان سنندج است.

رحیمیان گفت: بیشترین تخلفات استان در حوزه گرانفروشی است، کم فروشی، عدم درج قیمت، عدم صدور فاکتور، تقلب، عرضه خارج از شبکه و فروش کالای تاریخ مصرف گدشته نیز دیگر تخلفات را شامل می شود.

کد خبر 2763708

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha