وام بلاعوض دوم برای زلزله زدگان خوی آماده پرداخت است

سرویس آذربایجان غربی- معاون عمرانی استاندار آذربایجان غربی با اشاره به دستور صادر شده از سوی مقام عالی استان مبنی بر پیگیری پرداخت بلاعوض دوم برای زلزله زدگان خوی، گفت: کمتر از ۴۸ ساعت، ۱۰۶۰ میلیارد ریال به حساب بنیاد مسکن استان واریز شده و آماده پرداخت به زلزله زدگان است.

به گزارش کردپرس، یاسر رهبردین با اشاره به اینکه مجموع رقم مورد نیاز برای پرداخت بلاعوض دوم زلزله زدگان خوی ۲ هزار و ۱۲۰ میلیارد ریال است در گفت و گویی افزود:  از این میزان یک هزار و ۶۰ میلیارد ریال در کمترین زمان ممکن کارسازی و آماده پرداخت شد.

او تاکید کرد: پیگیری‌های صورت گرفته توسط استاندار آذربایجان‌غربی از سازمان برنامه و بودجه و خزانه‌ کل کشور برای پرداخت به موقع این وجوه، انجام شده و  در مورد بقیه این میزان نیز برنامه ریزی شده که حداکثر تا آخر آذرماه سال جاری، یک هزار و ۶۰ میلیارد دیگر به حساب زلزله زدگان به صورت بلاعوض واریز شود.

معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار آذربایجان غربی با بیان اینکه مهمترین مشکل در راستای اتمام عملیات بازسازی مناطق زلزله زده اختصاص این بلاعوض برای تهیه مصالح زلزله زدگان بود، افزود: با رفع این مشکل، امیدواریم در سریع ترین زمان ممکن و پیش از سالگرد وقوع زلزله، عملیات بازسازی مناطق زلزله زده به پایان برسد.

رهبردین بیان کرد: یکی از مهمترین عوامل موفقیت در اجرای طرح بازسازی مناطق زلزله زده خوی مربوط به زلزله های ۱۳ مهر، ۲۸ دی و هشتم بهمن، همراهی بسیار خوب دولت و اهتمام ویژه مقام عالی استان برای رفع مشکلات بود.

او در پایان گفت: رفع دغدغه های شهروندان به ویژه در مناطق زلزله زده در یک سال گذشته از جمله مهمترین برنامه های عمرانی استان به شمار می رفت که در این خصوص موفق بوده ایم و علاوه بر اتمام عملیات بازسازی مناطق زلزله زده ۱۳ مهر، بخش عمده مناطق زلزله زده ۲۸ دی و هشتم بهمن نیز به اتمام رسیده و در مراحل پایانی احداث قرار دارد.

کد خبر 2763736

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha