تصادف مرگبار تریلی با پژو 405 در محور کنگاور

سرویس کرمانشاه _ مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان کرمانشاه گفت: ساعت ۱۶:۴۰ امروز بر اثر برخورد تریلر با خودروی پژو ۴۰۵ در محور فیروزان_کنگاور_فرعی قارلق اول متاسفانه سه نفر از هموطنان در دم جان باختند.

به گزارش کردپرس؛ محمد باقر محمدی گفت: به علت شدت برخورد ، افراد فوتی در لابلای انبوهی از آهن آلات گیر کرده که عملیات رهاسازی توسط تیم‌های عملیاتی جمعیت هلال احمر شهرستان کنگاور صورت گرفت و با تلاش بی وقفه نجاتگران با استفاده از ست هیدرولیک و پنوماتیک نجات بیرون کشیده شدند.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان کرمانشاه افزود: یک نفر از مصدومین این حادثه جهت انتقال به نزدیک ترین مرکز درمانی تحویل عوامل اورژانس و افراد فوتی نیز پس از رهاسازی تحویل عوامل انتظامی‌شهرستان کنگاور گردیدند.

وی در پایان رعایت سرعت مطمئنه در رانندگی را امری لازم و ضروری دانست و افزود: هموطنان عزیز هنگام رانندگی، تحت هیچ شرایطی از تلفن همراه استفاده نکنند و در زمان مواجهه با تصادفات نیز، هرگز در محدوده نزدیک محل حادثه اقدام به توقف نکنند تا از بروز تصادفات ثانوی جلوگیری شود و در صورت هرگونه حادثه احتمالی با تلفن ملی ۱۱۲ جمعیت هلال احمر تماس گرفته تا از خدمات این جمعیت بهره مند شوند.

کد خبر 2763822

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha