ادامه اعتراضات معلمان و کارمندان اقلیم کردستان نسبت به عدم دریافت حقوق در موعد مقرر

سرویس عراق و اقلیم کردستان- معلمان و کارمندان در مناطق مختلف اقلیم کردستان بار دیگر تظاهرات را از سر گرفته و می گویند، بر خواسته های خود پافشاری میکنند.

به گزارش کردپرس به نقل از سایت خبری NRT، نزدیک به یک ماه و نیم است که تظاهرات معلمان رسمی، حق التدریسی و پیمانی و کارمندان ادارات مختلف اقلیم کردستان ادامه دارد و خواستار پرداخت حقوق و قول عدم تاخیر در پرداخت حقوقشان هستند.

معلمان و کارمندان میگویند که یک ماه و نیم است به خیابان ها می آیند، اما دولت در برابر مطالبات آنان سکوت کرده و به آنها پاسخی نمی دهد.

در اوایل این هفته نیز برخی معلمان برای مطالبه حقوق خود به بغداد رفته و در آنجا شروع به تظاهرات کردند.

با اینکه الآن در ماه دسامبر به سر میبریم کارمندان اقلیم هنوز حقوق ماه سپتامبر خود را دریافت نکرده اند، دولت اقلیم کردستان منتظر ارسال پول از سوی بغداد است و حاضر نیست از درآمدهای داخلی توضیع حقوق را آغاز کند.

شایان ذکر است نارضایتی مردم اقلیم کردستان نسبت به وضعیت اقتصادی و معیشتی در حال افزایش است و علاوە بر اعتراض معلمان و کارمندان در شهرهای اقلیم کردستان، برخی از مردم منطقه پرویزخان نیز در اعتراض به قرار گرفتن زمینهایشان در محدوده دروازه مرزی، تظاهرات کردند و جاده اصلی مرز پرویزخان را مسدود کردند.

کد خبر 2763835

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha