جمع آوری 554 معتاد متجاهر از شهرها و روستاهای کرمانشاه

سرویس کرمانشاه - فرمانده انتظامی استان با اشاره به اجرای طرح پیشگامان، گفت: در این طرح 4 روزه نتایج خوبی از جمله جمع آوری 554 معتاد متجاهر از سطح شهرها و روستاها اتفاق افتاد.

به گزارش خبرگزاری کردپرس، سردار "مهدی حاجیان" در حاشیه بازدید از نتایج اجرای طرح و در جمع خبرنگاران اظهار کرد: طرح پیشگامان به مدت 4 روز با حضور رده های مختلف انتظامی در 339 نقطه آلوده استان به مرحله اجرا درآمد و این مناطق از لوث وجود سارقان، معتادان و برهم زنندگان نظم و امنیت عمومی پاک شد.

وی ادامه داد: یکی از مهمترین نتایجی که این طرح به دنبال داشت کشف 381 دستگاه خودرو و موتورسیکلت سرقتی و 32 قلم انواع لوازم خانگی بود.

سردار حاجیان با اشاره به دستگیری 154 سارق در حوزه های مختلف، تصریح کرد: در همین راستا 64 فرد تحت تعقیب نیز توسط ماموران پلیس شناسایی و دستگیر و تحویل مراجع قضائی شدند.

رئیس پلیس استان کرمانشاه کشف 19 کیلوگرم انواع مواد مخدر را از دیگر اقدامات صورت گرفته برشمرد و گفت: 554 معتاد متجاهر نیز از سطح شهرها و روستاهای استان جمع آوری شدند.

وی همچنین با اشاره به اهتمام پلیس برای برخورد با ناهنجاری ها و افراد قانون شکن گفت: از ابتدای سال جاری تا پایان آبان ماه نیز 5 هزار و 170 خرده فروش دستگیر و 2700 معتاد متجاهر نیز تحویل کمپ های ترک اعتیاد شده اند.

سردار حاجیان ادامه داد: با اجرای طرح های امنیت آفرین و البته همراهی خوب مردم و عمل به توصیه های پلیس توانستیم رشد 16 درصدی سرقت ها که در ابتدای سال جاری وجود داشت را متوقف و هم اکنون این رقم به صفر رسیده است و تلاش می کنیم تا پایان سال شاهد سیر کاهشی سرقت ها نسبت به سال قبل باشیم.

فرمانده انتظامی استان کرمانشاه با اشاره به آغاز طرح امنیت محله محور، گفت: انتظاری که از مردم و هم استانی ها داریم این است که پلیس را در اجرای هرچه مطلوبتر این طرح با معرفی توزیع کنندگان مواد مخدر، سارقان و برهم زنندگان نظم و امنیت عمومی کمک کنند.

وی در پایان از افزایش احساس امنیت میان مردم کرمانشاه در ماه های اخیر سخن گفت و افزود: به مردم شریف استان قول می دهم من و همکارانم با همه توان برای رضایتمندی آن ها تلاش خواهیم کرد و ان شالله در آینده امنیت به مراتب مطلوبتری را شاهد خواهند بود.

کد خبر 2763918

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha