ضایعاتی های آقاجان باید جمع آوری شوند

سرویس کرمانشاه_ شهردار کرمانشاه با اشاره به اینکه فعالیت های شهرداری در بافت های ناکارآمد و حاشیه نشین از سال گذشته به صورت جدی آغاز شده است افزود: آقاجان یکی از این محله هاست که اقدامات متعددی در راستای ارتقا منظر و کاهش مشکلات در آن انجام شده است.

به گزارش کردپرس؛ نادر نوروزی افزود: یکصد خانه مخروبه در محله آقاجان پاکسازی و هزار تن هم آسفالت ریزی در این محدوده انجام شده است.

وی وجود ضایعاتی های مستقر در آقاجان را از معضلات این محله دانست و یادآور شد: تا زمانی که این ضایعاتی ها جمع آوری نشوند ما همچنان شاهد وجود و یا افزایش معضلات اجتمایی همچون تجمع معتادان متجاهر و سرقت در این محله هستیم.

نادر نوروزی گفت: مدتی پیش با همکاری نیروی انتظامی مغازه های ضایعاتی که عموما غیر مجاز بودند پلمپ شدند اما پس از مدتی مجددا به فعالیت خود ادامه دادند که این برنامه باید استمرار پیدا می کرد.

شهردار کرمانشاه تصریح کرد: بیست هکتار زمین از سوی شهرداری در مجاورات شرکت بازیافت معین شده برای انتقال ضایعاتی ها اما علی رغم پیگیری و مکاتبات دو ساله شهرداری، محیط زیست و امور اراضی تاکنون جواب مشخصی در خصوص مجوزهای مورد نیاز نداده اند.

در این جلسه که با حضور صحرایی استاندار کرمانشاه و مدیران دستگاه های اجرایی برگزار شد مقرر گردید پنج هکتار زمین با قید فوریت توسط شهرداری و با همکاری محیط زیست و امور اراضی برای انتقال ضایعاتی هایی که مجوز فعالیت دارند معین و از فعالیت ضایعاتی های غیر مجاز هم در محله آقاجان جلوگیری شود.

جلسه شورای اجتمایی استان با موضوع بررسی مشکلات محله آقاجان در استانداری کرمانشاه برگزار شد .

کد خبر 2764028

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha