مردم با بصیرت ایران با حضور در انتخابات بار دیگر دشمنان را ناامید می کنند

نماینده ولی فقیه در کردستان گفت: اسفند امسال بار دیگر شاهد حضور گرم مردم در انتخابات خواهیم بود و مردم بصیر ایران اسلامی، دشمنان را ناامید خواهند کرد.

به گزارش کرد پرس، حجت‌الاسلام عبدالرضا پورذهبی در دیدار فرمانداران و اعضای ستاد انتخابات استان کردستان در سنندج به حدیثی از حضرت علی (ع) اشاره کرد و بر رعایت امانتداری در مسئولیت به ویژه انتخابات تاکید کرد.

وی خطاب به مسئولان گفت: اگر سه کار امانتداری، رازداری و برخورد حکیمانه را با نیت خدایی انجام دهید، در مسئولیت محول شده، موفق خواهید شد.

نماینده ولی فقیه در کردستان اظهار کرد: انتخابات رویدادی بسیار مهم در کشورمان است و همه باید برای برگزاری هر چه بهتر این ماراتن سیاسی تلاش کنیم.

حجت الاسلام پورذهبی، نظام اسلامی را مبتنی بر آرا و خواسته مردم دانست و افزود: ملت ایران همواره با حضور پرشکوه خود در انتخابات، نشان داده‌اند به نظام و آینده کشورشان علاقمند هستند.

وی به تلاش دشمنان برای کمرنگ کردن مشارکت مردم در انتخابات اشاره کرد و ادامه داد: مردم از زمان پیروزی انقلاب تا کنون با توطئه‌های فراوانی مواجه شدند و به خوبی با دسیسه های دشمن آشنا هستند.

نماینده ولی فقیه در کردستان یادآور شد: اسفند امسال بار دیگر شاهد حضور گرم مردم در انتخابات خواهیم بود و مردم بصیر ایران اسلامی، دشمنان را ناامید خواهند کرد.

کد خبر 2764066

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha